Havaji pysslar
Tänkte att en till pysseltråd inte skadar.
Tänker köra Chaos på World Cup så köpte nya GW-laget plus en minotaur. Har jobbat långsamt med dessa ett tag och fulfotat men aldrig fått tummen ur för att posta, så gör det nu. Usel mobilkamera plus mörker gör bilderna dåliga, får bättra mig och fota i dagsljus i fortsättningen.
Ihoplimmade och redo för basning och grundning!
Försökte mig på att sculpta en coach från scratch.
Tänker köra Chaos på World Cup så köpte nya GW-laget plus en minotaur. Har jobbat långsamt med dessa ett tag och fulfotat men aldrig fått tummen ur för att posta, så gör det nu. Usel mobilkamera plus mörker gör bilderna dåliga, får bättra mig och fota i dagsljus i fortsättningen.
Ihoplimmade och redo för basning och grundning!
Försökte mig på att sculpta en coach från scratch.
Comments
Coachen blev inte så lyckad så provar en gång till med lite mer flammor i greenstuff
Om du vill ha ett tips så skulle jag nog fundera på att ge krigarna någon mer kontrasterande färg på rustningen för att bryta upp allt det röda. Jag skulle kanske fundera på att måla siffror på rustningen i vitt eller svart för att få en kontrast eller något sådant. Kanske byta färg på hjälmarna? Minotauren har ju en bättre blandning av metall och rött på sina rustningsdelar som gör att det blir mer liv i den. Bestmännen har en naturligare kontrast mot sitt mörka skinn.
Tack för tipsen Lard. Jag håller helt med, har tänkt att lägga till nummer på båda axlarna som nog bidrar med en hel del kontrast. De är lätt highlightade med orange men det syns knappt på fotona tyvärr. Ska fundera lite till så får vi se.
Får ta en närmare titt nästa turnering.
Jag och Ikterus åker tåg ner till Dornbirn så jag gjorde ett portabelt Blood Bowl för att kunna spela på vägen. Var lite bråttom så blev inte så bra som det kunde blivit men funkar ok. Några centimeter större än ett A4.
Vad är markörerna gjorda av?
Black Orcs färdiga. Inga superbilder men vädret tillät inte mer.
Åh sicka härliga highlights! Älskart!!!