I needz the pain

edited April 2019 in Blood Bowl
Nån som vet hur jag kan nå @inforthepain?

Comments

• genom mig?
    har hyfsat lätt att få kontakt med honom. men han är tillbaks hemma i Gbg nu iaf
  • Jag behöver ett NAFkit så jag kan sajna in nya medlemmar, och jag behöver en NAFcup. Kan du ta med de grejerna @brocCooLi?
  • ska göra mitt bästa!
    har tjötat på den där painen också att logga in på swebba.
  • Tusen tack!
  • brocCooLi wrote: »
    ska göra mitt bästa!
    har tjötat på den där painen också att logga in på swebba.

Bra, be han kolla mitt mess också angående NAFcup :)
  • Afton afton! Jag har vart lite otaggad att pyssla med onlinegrejjer de senaste då jag inte varit hemma, men nu är jag utvilad så det blir full rulle att styra upp grejjer. Har nyligen renoverat alla fönster i lägenheten så just blivit klar med städandet också. Så kommer ta allas frågor lite i turordning så snart jag kan. Men drar lite allmänt naf relaterat här.

Årets "premurantstuff" kommer dröja lite då ingen far til NAFC och kan plocka upp grejjerna.

NAF troféer börjar de bli ont om, så har en reserverad till Sundsvalls Undeadbowl och finns en för nästa tunering. Det råder lite allmänt NAF-trofé brist för tillfället på grund av att gjutformarna måste förnyas, men när lagret fylls på så får de som inte fått en trofé sin sen.

Nu är jag vrålhungrig och behöver mat så fortsätter pyssla senare ikväll tjo på er!

• Men det låter ju utmärkt. Både @mikethemachine som vann i Sundsvall och @Oberwald_1 som höll i turneringen kommer att vara med på PellevinBowl. Så skicka hit bägge cupparna, och dessutom lite mysstuff för nya medlemmar, så löser allt sig. @brocCooLi har sagt att han kan ta med grejjerna.
  • har jag? :P
    men ja, det kan jag.
Sign In or Register to comment.