Inbjudan till PellevinBowl 4

12467

Comments

  • Nu har jag granskat de tio första rostrarna. Otroligt häftigt. Tio olika raser. Två småfel, men jag förväntar mig att de snart skall vara fixade.

    @Lockmund har nog den roligaste lagbuilden jag någonsin sett. Han är inte feg :)

    @Oberwald_1 har tagit en ras som jag trodde var harmlös, och han har byggt ett lag som ser oerhört starkt ut.

    Detta kommer att bli sååå kul.
  • Jag hoppas mina Brets även kan leverera som önskat, men kul blir det oavsett. Grymt att vi verkar bli så många också!
  • Nu har jag tittat igenom alla sjutton rosters jag hittills fått in. 14 raser. 3 stuntylag. Stunties har mer än en ras, men alla lag har en Star Player med samma stat line som de andra lagen har.

    Ooops, vilken spoiler det blev.
  • Skickat in roster med nu!
  • Nu är vi uppe i 15 raser!
  • Pellevin wrote: »
    Eftersom det är bokat att han skall komma hit antar jag att han avser att vara åskådare.

    kul med publik!!!
  • Tjo! Nån stockholmare man kan bo hos? så kanske jag också anmäler ett lag :P Kan ta med egen säng.
  • Tjo! Nån stockholmare man kan bo hos? så kanske jag också anmäler ett lag :P Kan ta med egen säng.

    Jag kommer slagga i lokalen, tar med mig en madrass. Jag har ingen emot lite sällskap där - men det får bara plats en på madrassen min :p

  • brocCooLi wrote: »

    var är den där odrägliga @Drexxl då?
    Du har själv gått gymnasiet. Du vet hur man bemästrar konsten att flytta alla arbeten till en senare tid.
  • Det ser nu ut som att jag kan fixa ett separat klassrum där ni kan sova, så att ni inte behöver krocka med all annan verksamhet.
  • Kör på det då! Ska bara kolla tågen då.
  • Är det ok att spela runda 1 och 2 bara?
    Så kan @mooselord ta över sen
  • Tjo flöjt! Har bokat tåg nu. Ska spåna lite på vad jag är sugen att lira men blir säkert nåt muppigt, lutar mot goblins för tillfället.
  • suncar wrote: »
    Är det ok att spela runda 1 och 2 bara?
    Så kan @mooselord ta över sen
    Det är helt ok. Flera spelare kommer att spela några matcher, men inte alla. Jag har t o m ensidigt bestämt mig för att ändra förutsättningarna för priserna, så att även deltidarna kan vinna det som lottas ut.
  • Tjo flöjt! Har bokat tåg nu. Ska spåna lite på vad jag är sugen att lira men blir säkert nåt muppigt, lutar mot goblins för tillfället.
    Vore kul om du kunde spela något annat. Gobbos är (delat) den vanligaste rasen. Det blir såklart så då de får sjukt bra villkor för att folk inte fattar att de är bättre än flings.
  • Pellevin wrote: »
    suncar wrote: »
    Är det ok att spela runda 1 och 2 bara?
    Så kan @mooselord ta över sen
    Det är helt ok. Flera spelare kommer att spela några matcher, men inte alla. Jag har t o m ensidigt bestämt mig för att ändra förutsättningarna för priserna, så att även deltidarna kan vinna det som lottas ut.

    Bra, då kommer jag in med anmälan snart.
    Ska bygga laget först bara =)
  • Pellevin wrote: »
    Tjo flöjt! Har bokat tåg nu. Ska spåna lite på vad jag är sugen att lira men blir säkert nåt muppigt, lutar mot goblins för tillfället.
    Vore kul om du kunde spela något annat. Gobbos är (delat) den vanligaste rasen. Det blir såklart så då de får sjukt bra villkor för att folk inte fattar att de är bättre än flings.

    Haha, föreslog det bara för jag tyckte de var de sämsta laget trots handikapp. Aja ska spåna på nåt annat då.

  • Ser ut som att förstapriset kommer att ligga på 1000 kr hos Alphaspel. Det är ju rätt bra.
  • @DavidD heter du stefan IRL?
  • edited April 2019
    kaju wrote: »
    @DavidD heter du stefan IRL?

    Nej verkligen inte

    Ok. Nu är jag med. Nej jag copy-pejstade ett inlägg Stefan / Moozer skrev innan. Så swishen går inte till mig. Utan Moozer. Som heter Stefan.
  • @DavidD
    HAHAHAHA då föll polletten ner!
  • DavidD wrote: »
    kaju wrote: »
    @DavidD heter du stefan IRL?

    Nej verkligen inte

    Ok. Nu är jag med. Nej jag copy-pejstade ett inlägg Stefan / Moozer skrev innan. Så swishen går inte till mig. Utan Moozer. Som heter Stefan.

    Nä usch hur kan man heta stefan...
    Då har man uppför från start :-)
  • Juiblex wrote: »
    DavidD wrote: »
    kaju wrote: »
    @DavidD heter du stefan IRL?

    Nej verkligen inte

    Ok. Nu är jag med. Nej jag copy-pejstade ett inlägg Stefan / Moozer skrev innan. Så swishen går inte till mig. Utan Moozer. Som heter Stefan.

    Nä usch hur kan man heta stefan...
    Då har man uppför från start :-)
    Nu tar du och sätter dig ner Pontus. Annars blire filtrix..
  • Jag har full koll på inkomna betalningar och meddelar Erik löpande. Har inte fiskat upp pengarna som den obotligt imbecille @Jubilex svamlar om. Det var några andras pengar.
  • jag har inte betalt än. men eftersom jag bodde hos @Pellevin i somras och lät honom vara kvar hemma och skjutsa runt mig så är det inte mer än rätt att han betalar min anmälningsavgift som ett tack för besöket :)
  • Håller med till 100%. Då jag är djupt religiös tror jag inte på att man kan hålla med någon till 110%, annars hade jag gjort det istället.
  • Tjo flöjt! Har bokat tåg nu. Ska spåna lite på vad jag är sugen att lira men blir säkert nåt muppigt, lutar mot goblins för tillfället.
    Gobbos är inte längre vanligaste rasen, så bortse från allt jag sagt.
  • Pellevin wrote: »
    Tjo flöjt! Har bokat tåg nu. Ska spåna lite på vad jag är sugen att lira men blir säkert nåt muppigt, lutar mot goblins för tillfället.
    Gobbos är inte längre vanligaste rasen, så bortse från allt jag sagt.

    Aha... okej... där rök min dvärgroster... skitspel...

  • Aha... okej... där rök min dvärgroster... skitspel...

    Ditt liv är i sanning ett helvete.
  • Mago wrote: »
    Aha... okej... där rök min dvärgroster... skitspel...

    Ditt liv är i sanning ett helvete.

    Men herregud, har du inget perspektiv på tillvaron? Tänk på oss som inte får spela mot inforthepains dvärgar!

    (Jag tycker för övrigt inte alls att dvärgar är så tråkiga som övriga blood bowlvärlden tycker).
Sign In or Register to comment.