pedda wrote: » Jag har ett GW-träd liggandes
Moozer wrote: » Har dess över om intresse finnes.
Morn82 wrote: » de två i mitten och den till vänster kan vara intressant. Pris?
Moozer wrote: » Morn82 wrote: » de två i mitten och den till vänster kan vara intressant. Pris? Ja, du.. ingen aning faktiskt. Vad vill du ge? Eller kanske nåt byte?
Morn82 wrote: » Moozer wrote: » Morn82 wrote: » de två i mitten och den till vänster kan vara intressant. Pris? Ja, du.. ingen aning faktiskt. Vad vill du ge? Eller kanske nåt byte? jag slänger ut 125 kr st dvs alla tre för 375 kr? (ber om ursäkt om det känns som en förolämpning). Byte kan vara intressant. Vad är du sugen på. bild på lite blandat jag har extra
mikethemachine wrote: » Rat ogre om du menar den liggande bredvid ripper tror jag Kul att gissa @moozer
Morn82 wrote: » pedda wrote: » Jag har ett GW-träd liggandes Bild, material, pris och plats?
Moozer wrote: » mikethemachine wrote: » Rat ogre om du menar den liggande bredvid ripper tror jag Kul att gissa @moozer Intressant! Svarta och vita längst bak, vad är det då?
Moozer wrote: » @Morn82 Tre mot tre rakt av?
Moozer wrote: » Svarta, vita, gråa. Jag skickar med den fjärde stubben. Dom kommer ju i par.
Pellevin wrote: » Ni finns bägge i Stockholm. Ni träffades i torsdags på Alphaspel.
Morn82 wrote: » Pellevin wrote: » Ni finns bägge i Stockholm. Ni träffades i torsdags på Alphaspel. Japp. om gudarna är med oss så ska vi spela Open på torsdag (om allt går som planerad så kommer jag rulla ca 80% 1or på 2+ rullar)
Comments
Han kan ha några liggandes
Pris?
Byte kan vara intressant. Vad är du sugen på.
bild på lite blandat jag har extra
Kul att gissa @moozer
Svarta och vita längst bak, vad är det då?
Detta träd, men omålat i förpackning
Plats = Berlin
Pris, vad bjuder du?
Den svarta är ett troll från fanath. Matchar GWs ganska bra dock lotr kortare
Den vita vet jag inte exakt vad det är
Kom även på att jag hade 2 lådor med dreadball gubbar
Jag skickar med den fjärde stubben. Dom kommer ju i par.
Den svarta och grå kan jag definitivt slänga in. Har även prone och stunned marker för trollet (den svarta) och det jämnar ut för den sista
Var finns du eller har jag frågat det?
Jag vet hur det känns. Jag är inte bitter!
Finns välgrundad statistik på detta!!