Från Iron Golem. Har tyvärr slarvat lite med rensningen av skarvar. Det var lite för mycket jobb innan målning på dom tycker jag. Men balla modeller!
War dancers är dock från GWs AoS.
Snyggt! Gillar också ugglan och trädmannen generellt, även om gräs i skrevet känns lite könshår.
Vidare räcker det med 2 catchers? De är väldigt bra...
Snyggt! Gillar också ugglan och trädmannen generellt, även om gräs i skrevet känns lite könshår.
Fan, glömde buskiga armhålor!
Målade upp alla i kittet. Jag är så kass på att spela och behöver gott om reservare!
Byxorna är snygga, men lite väl neutrala då de är den enda uniformen. Ge dem åtminstone en rand av någon färg som bryter mer mot huden, alternativt byt färgen på dem helt. Blå, röd, orange, rosa, svarta, gula, rosa är färger jag skulle överväga framför brun/khaki.
Byxorna är snygga, men lite väl neutrala då de är den enda uniformen. Ge dem åtminstone en rand av någon färg som bryter mer mot huden, alternativt byt färgen på dem helt. Blå, röd, orange, rosa, svarta, gula, rosa är färger jag skulle överväga framför brun/khaki.
Är det inte lite snålt med bara två olika rosa alternativ?
jo, behöver alltid vara minst tre rosa alternativ!
Trollet och chefen då? Kan vara airbrush men så små ytor.
Trädet är olika nyanser av ink, sen lätt dry brush.
Trollet air brush och lätt dry brush.
Försöker jobba bort dry brushen då jag tycker jag har rätt dålig kontroll på det och att det lätt ser "kritigt" ut.
Chefen är grå bas som är ganska hårt dry brushad vitt. Därefter grönt ink sen gult ink. Plättlätt och snabbt!
Comments
Vad är det för modeller?
War dancers är dock från GWs AoS.
Gillar ugglan!
Målade upp alla i kittet. Jag är så kass på att spela och behöver gott om reservare!
Då är jag nöjd! Just läderbraxer jag ville ha!
jo, behöver alltid vara minst tre rosa alternativ!
Aldrig rosa. Aldrig.
Båda lagen är snygga!
Trollet air brush och lätt dry brush.
Försöker jobba bort dry brushen då jag tycker jag har rätt dålig kontroll på det och att det lätt ser "kritigt" ut.
Chefen är grå bas som är ganska hårt dry brushad vitt. Därefter grönt ink sen gult ink. Plättlätt och snabbt!