Moozer pysslar!

edited February 2019 in Målning och modeller
Lyckats röja av målarstationen och tänkte slutföra en del projekt som står i vägen. Byggde en projekthylla istället!
20190217_134702.jpg

Comments

• grymt! borde nog göra något liknande
  • Inte alls dumt.
  • Och det går att dra ut hyllorna! Smaaart.
  • Tusan också... Nu måste man snickra igen. :)
  • @Esox - hur kommer det sig att du kallar dig Moozer i trådtiteln egentligen? Varför har du inte bara ett namn?
  • edited February 2019
    Lard wrote: »
    @Esox - hur kommer det sig att du kallar dig Moozer i trådtiteln egentligen? Varför har du inte bara ett namn?
    Jag heter Moozer som coach. Vet faktiskt inte varför det blev så att jag heter Esox här. Hittade inte att jag kunde ändra någonstans. Om en moderator kan fixa dså jag kan byta user till Moozer så skulle det vara kanoners!

• Moozer wrote: »
    @Esox - hur kommer det sig att du kallar dig Moozer i trådtiteln egentligen? Varför har du inte bara ett namn?
    Jag heter Moozer som coach. Vet faktiskt inte varför det blev så att jag heter Esox här. Hittade inte att jag kunde ändra någonstans. Om en moderator kan fixa dså jag kan byta user till Moozer så skulle det vara kanoners!

Det är fixat.
  • Mago wrote: »
    Moozer wrote: »

Det är fixat.
    1000 tack!

Sign In or Register to comment.