Matchrapportdeadline?

edited April 2014 in StockBowl
En del coacher tar väldigt lång tid på sig att rapportera sina matcher, och det leder ibland (just nu) till problem för folk som vill boka matcher snabbt, t ex så att man kan spela innan man åker till GothBowl. Finns det något sätt att åtgärda detta problem?

Comments

• Efter matchen är spelad menar du? Eller rapporterar när kommande matcher skall spelas?
  • Efter att matchen är spelad
  • Jag kan tänka mig att någon helt enkelt glömmer att klicka på approve. Jag vet jag gjort det någon gång när jag varit med och fyllt i den. Är det akut kan man alltid tvinga igenom matchen om man vet det är rätt.
  • Det jag pratar om är när någon match efter match inte fixar detta utan påpekanden från en irriterad omgivning.
  • Jag har aldrig märkt att problemet ens funnits. Rättning i ledet och en påpekande info på vår sida kanske kan hjälpa till att berätta varför det försvårar för nästkommande matcher?
  • Jag har inte hört talas om problemet, men jag kollar å andra sidan inte hur snabbt matcherna rapporteras in.

Hur lång tid pratar vi om?
  • Idag (onsdag) är vi uppe i sex dagar. Men framför allt är vi en bit in på nästa rond, och detta innebär ett hinder för att spela denna rond.
Sign In or Register to comment.