Aktiva bounties på spelare i GOBBL

edited July 2019 in GOBBL
Skriv nedanför ifall ni lägger ut en bounty på någon spelare i någons lag.

Identifiering av modellen, namn, skills, ANLEDNING och summa cash är ett måste, hela steg om 10k. När bountyn läggs dras den summan bort från ditt treasury och kommer aldrig kunna få tillbaka. Ifall en spelare (1) spelar en match emot en annan spelare (2) vars lag har en bounty på en av sina modeller och den specifika modellen dör under matchens gång erhåller spelare 1 en prissumma som motsvarar inlagd prispott. Med dö innebär att på casulty slaget rullas ett death resultat som inte lyckas trollas bort av apothecary, regeneration eller annat möjligt sätt. Ifall modellen blir en zombie, rotter eller liknande resultat är irrelevant då modellen dog först.

Alternativa sätt att lösa klara av bountyn får läggas till i uppdraget. T.ex slå in en stat decrease eller "få den spelaren att missa matchen emot mig".

För att få prispotten på modellen krävs det att spelaren som får pengarna skriver i denna tråd att den har utfört uppdraget och att orginalbountyposten blir uppdaterad med att bountyn är tagen.
Ifall en modell som har bounty satt på sitt huvud slutar att spela såsom vid sparkning p.g.a redraft, skador osv försvinner bountyn men inga pengar fås tillbaka. Någon bankklerk från The goblin bank har smitit med allt ditt guld redan. Isåfall krävs det att bountyn blir borttagen i denna tråd.

Lek under ansvar.

Comments

  • Margan Morcsson, Morcs Blitzer #2, (Dodge, Sure Hands, Guard)
    Anledning: Han är en blodging morc, det är tillräckligt för att han borde försvinna.
    (har inget att göra med att han är inforthepain's jobbigaste spelare och att jag möter honom i sista ligamatchen)
    Summa: 120 K
  • @Krugbit jag tar hand om den!
  • @brocCooLi motorsåga grodan ;)
  • 20k bounty på Lucifer, We will Khorne you.
    Anledning: Hans avatar i verkligheten har attackerat mig en gång. (En av coachens katter). Denna är satt via TLOEGGL
Sign In or Register to comment.