Impact Sarcos Testmodell

Jag blev taggad på mina Sarcos när jag såg Jammydodgers lizardmen på Superbrawl. Så nu har jag målat en första spelare (big guy of course) och tänkte visa upp den. IMG_20140403_111323_zps9cd3486c.jpgIMG_20140403_111233_zpsf3b9b319.jpg
IMG_20140403_111209_zps55584db6.jpgIMG_20140403_111300_zps4af9c3d0.jpg

Det var inte så enkelt att få in lagfärger på dem. Har någon några idéer om det?

Comments

• edited April 2014
    satan i gatan va fint! :D

Ge alla lustiga små hattar med lagfärger ;) (du bad inte bara om bra idéer hehe)
  • edited April 2014
    Supersnyggt!
    Berätta gärna hur du gör baserna, hade tänkt något liknande till mitt Underworld lag.

Förresten, vad är det för hål i modellen i övre vänstra hörnet av femman?

ang lagfärg: siffrorna kan ju alltid skrivas i lagfärgen
  • @Lard: Det ska sitta en gam där.

Snygg modell, gillar siffran på ryggen! :)
  • Fan va snyggt, tänk om man kunde måla sådär :)

Siffran på ryggen var ett riktigt coolt drag.
  • Räcker inte det gröna i huden/fjällen, vita/bruna i siffran samt det röda i sköldpaddskalet som lagfärger?
  • Baserna gör jag genom att måla lite GW technical färg i tjocka fläckar sedan sandar jag resten av basen. Efter det är det bara målning och det har jag inte helt spikat hur jag ska göra, men en blandning av drybrushing och washes blir det garanterat.
  • Alldeles för snyggt. Du får lugna ner dig lite! :)
    Jag tycker det är kul att ge modellerna hjälmar, galler/ fotbollsinspirerade tillbehör som kan gå i lagfärgerna. Men då dom är så snygga och "realistiska" så skulle det kanske pajja intrycket. Eller bli överfett.
Sign In or Register to comment.