Årsavgift 2019

edited December 2018 in StockBowl
Hej allihop. Tills dess att vi kan få tag på ett nytt konto så används detta konto på Nordea: 3274 2148949.

Årsavgiften är 200 kr och jag skulle uppskatta om ni lägger in ert coach-namn som en kommentar.

Comments

• Vem är kontoinnehavare?
  • Jag, dvs Per-Håkan Iggström.
  • @Lockmund har mejlat dig angående detta samt nya lag. Är det fel sätt att ta kontakt?
  • Min bank-app vill inte låta mig skriva in fler än 10 siffror för ett Nordea-konto. vad gör jag fel?
  • @Duckwing det du gör fel är att du tror att detta är en bankchat ;D
  • Duckwing wrote: »
    Min bank-app vill inte låta mig skriva in fler än 10 siffror för ett Nordea-konto. vad gör jag fel?

har du provat att starta om mobilen?
    men kan vara så att din bank inte vill ha någon av de första siffrorna om det är till nordea. så mitt tips är att kolla online på din banks webbplats vad de skriver om överföring mellan andra banker.
  • Duckwing wrote: »
    Min bank-app vill inte låta mig skriva in fler än 10 siffror för ett Nordea-konto. vad gör jag fel?

10 siffror låter som att du försöker betala till ett personkonto. De har alltid personnumrets 10 siffror och 3300 som clearingnummer, (det behöver man oftast inte skriva in). Välj Nordea (ej personkonto) så bör det fungera att få in siffra elva också.
  • Skullflame wrote: »
    @Lockmund har mejlat dig angående detta samt nya lag. Är det fel sätt att ta kontakt?

Hmm. Jag ser inte ditt email. Du skickade till lockmund [at] hotmail . com?

• Lockmund wrote: »
    Skullflame wrote: »
    @Lockmund har mejlat dig angående detta samt nya lag. Är det fel sätt att ta kontakt?

Hmm. Jag ser inte ditt email. Du skickade till lockmund [at] hotmail . com?

Det stämmer. Jag vill lägga till 2 lag. Om jag tar bort mina humans, räcker det då att jag betalar 250kr?

• Oj då, sorry för det sega svaret. Ja, tar du bort ett lag så räcker 250 kr.
Sign In or Register to comment.