suncar wrote: » Jag har en durthu i metall
razta wrote: » suncar wrote: » Jag har en durthu i metall Om jag får tag på två till trän' från gw så tar jag den gärna. Annars blir det nog Willy miniatures träd, vill ha saker "unisont"
Lard wrote: » Har kanske några enstaka flings, skall kolla när jag kommer hem
pedda wrote: » Jag har ett GW-träd liggandes.
razta wrote: » Jo det vill jag ha
razta wrote: » Lyckats få till 7 st flings nu, men det är ju inte nog för ett helt lag!
pedda wrote: » razta wrote: » Jo det vill jag ha Okej. Är det brådskande? Jag bor i Berlin, så frakten är lite högre. Alternativt kan jag lämna den till någon kurir vid lämplig turnering
razta wrote: » pedda wrote: » razta wrote: » Jo det vill jag ha Okej. Är det brådskande? Jag bor i Berlin, så frakten är lite högre. Alternativt kan jag lämna den till någon kurir vid lämplig turnering Näedå, inte jättebrådis, blir det så kan vi ju höras om det då, vad vill du ha för den btw?
razta wrote: » Lard wrote: » Har kanske några enstaka flings, skall kolla när jag kommer hem Trevligt! Tar alla om du har
suncar wrote: » Finns en massa halflings i Umeå snart. Kanske frantic kan tänka sig att göra sig av med några?
Comments
Om jag får tag på två till trän' från gw så tar jag den gärna. Annars blir det nog Willy miniatures träd, vill ha saker "unisont"
Låter klokt
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51THPpk7KML._SX466_.jpg
Så!
Söker fortfarande efter fler gw flings!
Trevligt! Tar alla om du har
vilket träd är det?
Sugen hur som!
Okej. Är det brådskande?
Jag bor i Berlin, så frakten är lite högre.
Alternativt kan jag lämna den till någon kurir vid lämplig turnering
Jag kan tänka mig att bara ställa turn marker på runda tre när matchen börjar, så är det ju ett helt lag!
Näedå, inte jättebrådis, blir det så kan vi ju höras om det då, vad vill du ha för den btw?
Jag vet inte hur mycket de går för nu förtiden.
Någon som vet? Vad är ett rättvist pris?
21 st gw flings.
En timme kvar på auktionen.
Inte jättedyr ännu
@razta
oj missat detta. Kollar ikväll om jag har tid och det fortfarande är intressant.
Kanske frantic kan tänka sig att göra sig av med några?
Nja... ska försöka styra upp dem som priser i USB men kan bli över någon