Thrudball - 9-10:e Augusti

edited April 2014 in Turneringar
Hej!

På förra årets NAF Championship träffade vi massor av härligt blood bowl-folk. En av dessa var Frank som arrangerar en turnering som heter Thrudball i södra England. Den hålls i början av Augusti för välgörenhet och verkar vara en fantastiskt skojig turnering med mycket påhitt runt omkring själva turneringen.

Nedan fick jag från Frank, som gärna vill att ett gäng skäggiga gubbar åker över och visar engelsmännen hur man crowd-surfar!

http://www.thrudball.com/

____

Hi Henrik,
Frank Hill here, organiser of Thrudball. do you remember speaking to me at the NAF Championships in 2013? I was wondering if you and your friends were considering / able to make it to the UK for Thrudball this year. It's weekend of 9-10th August, with proceeds to Charity (£20k raised in the last eight years) and this year there will be:
A Zorbing Challenge

A charity Auction full of unique and cool Bloodbowl and gaming stuff
A Bush Tucker Trial
Wandering Thrud
Dockdowl (All at Sea Bloodbowl For the bottom Four Teams)
A limited edition Mini, maybe other merchandise TBC
Award Winning Piemakers Turners Pies catering
Thrud Themed Awards and Trophies (If you guys come, there will be a special award for the Most Crowd Surfs that ONLY People from your country can win)

If you could make it, it would be "Thrudtastic!"
Frank Hill, Club Leader, GCN Club BRGA

----

Comments

  • By the way, det här är definitivt turneringen där en fånig vikingahjälm i plast är på sin plats!
  • Krockar med MTV för min del så... no go :(
  • Det låter jäkligt kul, men jag försöker begränsa mig till 3 internationella turneringar i år.
  • Vill minnas att han nämnde att det är tält som gäller med. Kan vara fånigt billigt.
  • Hm, jag hoppas mer på att vi får ihop ett lag till ETC som krockar med det här.
  • Det skulle vara riktigt kul att komma iväg lite internationellt i år, så jag är gärna med. Skulle också gärna sponsra thrud med lite modeller.
    Vi kan väl snacka ihop oss @JohnnyD om och hur vi tar oss dit?
    Jag har hört att england kan vara ett bra land att marknadsföra sig i :)
  • Drar ni till England LÄR det ju finnas folk som har bra koll på t.ex. modelltillverkningsindustrin där.
  • Krockar med Serbien också! Och måste man vara en skäggig gubbe för att åka?
  • Jag tycker Serbien låter bättre
Sign In or Register to comment.