Voodorcs

Tjena!
Jag har målat lite på mitt Voodorclag sen StockBowl. Trött på att slå mycket d6:or med vampyrerna :) Här är lite bilder på spelarna, har inte lyckats få klart sideline figgarna än men det kommer. Hoppas också bättre skärpa kommer!
wpid-20131217_220752.jpg?w=510
wpid-20131217_220807.jpg?w=510
wpid-20131217_220914.jpg?w=510
Har lite WIP på min blogg om man vill kolla
http://thenickeninja.wordpress.com/
Ha det gött!
/thenickeninja

Comments

  • Bästa laget jag sett på länge! Mer detaljbilder på godiset snälla. Vad säljer du det för? ;)
  • Satans grymma!
  • Ser sjukt bra ut. Well done!
  • Tackar tackar! :D
    De är till salu när jag slagit för mycket dubbelskallar så ge det till februari ;) Annars är ju konceptet grattis att sno!
    /thenickeninja
  • Har ett nytt orklag på G själv men dina är väldigt fina och så genomarbetade som jag sällan orkar få mina lag. Får kanske sno idén på något sätt... Är det savage orks i grund eller? Har du någon plan för trollet? Samt någon borde väl röka pipa/cigarr, kanske en boss?
  • Jäkligt snyggt!
  • Hysteriskt coolt!
  • Lard: You read my mind! Självklart ska coachen ha en fet cigarr! Trollet har jag en plan för med. Tänkte faktiskt använda goblinkungen från Hobbitlådan. Det är egentligen mot mina principer att blanda in Tolkien men jag tänkte stuffa om den lite! Jepp, grunden är savage orcs och black orcsen har ogre armar.

    Mago: Tackar!
  • Tackar coma :) Ett hysteriskt tack ;)
  • Fantastiskt bra! Både tema och målning är ruskigt bra!
  • Roligt att höra! Tackar! :)
  • Sjukt snyggt! Du kan få vara min idol! Tummen upp d=!
  • Haha! Tackar! Jag kan ta på mig idolskapet :)
Sign In or Register to comment.