Live matchlottning ikväll! Eurobowl & europen.

2»

Comments

  • Nu ligger en presentation gällande vår prestation från årets EuroBowl här:
    https://melisqusbloodbowl.wordpress.com/

    Jag vill även meddela att jag stiger av som kapten för landslaget och uttagning för ny kapten kommer förhoppningsvis att genomföras innan året är slut. Jag eller @Lard kommer att ta tag i denna uttagning. Det står mer om varför jag väljer att sluta som kapten i länken ovan.
  • Tack för dina insatser och allt du gjort under åren som kapten @Melisqus!
  • Eftersom vår kapten @Havaji är för blygsam så får jag stå för skrytet avseende Joe Pennys Thighs insats i Europen. Laget bestod av kaptenen, mig och @adso.

    Vi är ett gäng veteraner sedan 2nd ed som dock inte spelat mycket turneringar alls. Vår premiär var på Eurobowl 2016 i Örebro då vi tog den föga hedervärda sistaplatsen och även individuellt var totalt usla. :) Vi hade dock mycket roligt och bestämde oss redan där för att komma tillbaka.

    Vår enda målsättning var att bli bättre detta år (låg ribba att hoppa över).

    Mycket stolta och glada är vi därför med vår plats 26/70 (bästa svenska lag?). Individuellt gjorde vi också fina insatser även om opponent rating visar att vi fick en ganska lätt resa.

    Oerhört skoj var det iaf och ni kommer få se mer av oss alla tre (även om Havaji redan börjat visa sin kala hjässa på några turneringar) i framtiden.

    Först och främst letar vi lag till World Cup. Any takers? ;)
  • Bra jobbat @ikterus @havaji och @adso.
    Hoppas vi ses på fler turneringar i framtiden!
    Det finns en World Cup tråd där folk har snackat ihop sig och bildat lag.
  • Det går dåligt för @lockmund medans @pellevin har kul ivf :D

    44999828_10218067225294402_580007102504763392_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_ht=scontent-arn2-1.xx&oh=daa28e8606f329e4d576998ffb569e94&oe=5C8749F6
Sign In or Register to comment.