Frågor till World Cup arrangörerna

edited October 2018 in Turneringar
Hejsan!

World Cup arrangörerna kommer att medverka på kaptensmötet på EuroBowl så om någon av er har några frågor till dem kan ni skriva dem här eller skicka ett PM till mig så tar jag upp detta.

Comments

  • Vad menar de med att man skall välja vilket av länderna Tyskland, Österrike och Schweiz man vill representera. Jag vill gärna representera Sverige.
  • Pellevin wrote: »
    Vad menar de med att man skall välja vilket av länderna Tyskland, Österrike och Schweiz man vill representera. Jag vill gärna representera Sverige.

    vilket av arrangörsländerna en representerar. tror inte det har något att göra med vilket land själva laget kommer ifrån och vilket land ni representerar där.
    det är iaf så jag har uppfattat det hela, men kan absolut vara bra att förtydliga det hela så jag är på den här frågan också.
  • Pellevin wrote: »
    Vad menar de med att man skall välja vilket av länderna Tyskland, Österrike och Schweiz man vill representera. Jag vill gärna representera Sverige.

    Var står detta att läsa?
  • när en anmäler sig så får en frågan om vilket land en vill representera. och då är det laget i helhet som väljer, inte varje individ.
  • brocCooLi wrote: »
    när en anmäler sig så får en frågan om vilket land en vill representera. och då är det laget i helhet som väljer, inte varje individ.

    Vi fegade och tog Schweiz, kändes säkrast. :P Men ja, vi undrade också över de.
  • Jag hörde på någon podcast, där de intervjuade Torsten, att landet man representerar bara bestämmer vilka tärningar laget får
  • Det vore kanske något de kunde informera om.

    Är så jävla less på folk som tycker det är koolt att vara ensamma om information, och uttrycker sig kryptiskt för att visa att de vet mer än andra. Hade hoppats att få slippa sådant efter att jag fyllt elva.
  • Efter sin det är en samproduktion från de tre länderna valde de ta olika teman på tärningar som man väljer mellan. Men det är lite otydligt att formulera det som vilket land man vill representera och inte vilka tärningar man vill ha....
  • edited October 2018
    Jag håller med er @pellevin @lard
Sign In or Register to comment.