Serbien! Team- & singel-turnering 140806-10

OztOzt
edited March 2014 in Turneringar
Någon som är sugen på att slänga ihop ett 6-mannalag?

Resa och boende verkar inte särskilt dyrt, Serbien är ett billigt resmål. Plus att det låter skoj att kunna säga att man har varit i Serbien och spelat Blood Bowl!

Länk till TFF.

Comments

  • Går wizzair dit är det billigare att flyga dit än att åka taxi mellan två krogar inom tullarna. Beror lite på hur det blir med nytt jobb men det lät sexigt
  • Värt att nämna kan vara att det blir 4 dagar turnering sammanlagt för de som är hårda nog. Först 2 dagar singelturnering sen lagturneringen i 2 dagar till.
    Efter 2 turneringar på helgerna efter varandra var jag rätt konstig i huvudet, så 4 dagar på rad skulle vara en kul utmaning!
  • Låter verkligen lockande!
  • Det krockar rätt effektivt med medeltidsveckan, så det blir pass från min sida.
  • Låter lockande tycker jag! Vi mötte serbiska landslaget i förra eurobowl; trevligt gäng!
  • Krockar det med MTV är jag också helt ute.
  • Jag ser dock ingenting om singelturneringen du nämnde. Vad är det för något?
  • Vänta, nu såg jag att de skrev singles and team tournaments högst upp. Men när de skriver kostnad 28 euro gäller det tydligen bara lagturneringen.
  • Jag är mycket intresserad

  • Det blir visst inte av någon Bloodbowl-turnering där trots allt :(
Sign In or Register to comment.