Slutspel Säsong 26

edited August 2018 in StockBowl
Matchning för slutspel är följande:

Badland Bruisers-Oldones Coldones
'Zons of Anarchy-Tomb City Undertakers

Hearts Once Again-Bribers from the South
Svedmyraskogen Saviours-Norse by Norsewes

Hej, några av er är redan klara för slutspel, men det är oerhört jämt i grupperna så det är väldigt många som har chans på slutspelet nu.

Klara lag hitils (laget klart och coach sagt ja till slutspel):
Hearts once again - Lockmund
'Zons of anarchy - Anders
Badland Bruisers - MartinS
Svedmyraskogen Saviours - razta
Tomb City Undertakers - Pellevin
Norse by Norsewest - DavidD
Bribers from the south - Lipiz
Oldones Coldones - Pertan

Kommer komma mera info i denna post när vi blir närmare.
«1

Comments

• razta wrote:
    Seeding för slutspel kommer vara:

Ettan i division möter "gul spot"
    Tvåan möter trean i andra divisionen.

Va?

Vi har mycket tydliga regler för hur seedingen för slutspelet ska göras. Det är inte såhär.
  • Mago wrote: »
    razta wrote:
    Seeding för slutspel kommer vara:

Ettan i division möter "gul spot"
    Tvåan möter trean i andra divisionen.

Va?

Vi har mycket tydliga regler för hur seedingen för slutspelet ska göras. Det är inte såhär.

Hoppla, den hade jag missat! Jag gör om och gör rätt :)
  • Uppdaterat post.

6 av 8 lag 100% klara. Mailat med näst sista coachen för konfirmation.

@Pertan borde åxå vara vidare, om han inte torskar med 5-0 mot @Pellevin =)
  • Då är väl alla lagen inför slutspel klara? Som tabellen ser ut nu (utan min och pellevins match spelat) så har jag väl sista slutspelsplatsen?
  • Pertan wrote: »
    Då är väl alla lagen inför slutspel klara? Som tabellen ser ut nu (utan min och pellevins match spelat) så har jag väl sista slutspelsplatsen?

Om inte Pellevin lyckas med det omöjliga.....
    Otroligt, det blev Blitz igen.....
  • Uppdaterad!

Kan tillägga, spelar pellevin å pertan 1-1 så kommer davidd 4a på cas!
  • razta wrote: »
    Uppdaterad!

Kan tillägga, spelar pellevin å pertan 1-1 så kommer davidd 4a på cas!

4 på cas? Geldar Hanara hälsar vänlig o bestämt att han är 1a på cas!

Skämt åsido. Kul omgång, kul o spela Norse.

• Om pertan torskar med 5-0 samtidigt som Khanmark vinner med 4-0 så tar sig Khanmarks goblins sig vidare :)
  • Jag siktar på 8-0 fast 1-9 i CAS så hoppas gör jag men svampen är slut i butik så hur vi ska få igång trollen och bollkallen har jag ingen aning om.
  • Matcherna för kvartsfinaler är uppsatta.
  • Visst är det väl så att mng försvinner till slutspel?
  • Har det verkligen blivit rätt?
    För så vitt jag kan se så möter trean fyran och det avviker ju från play-off seedningen.
    'Zons of Anarchy har inga problem med att möta Tomb City Undertakers igen, men jag kan inte se att Svedsmyraskogens saviours har spelat sin sista match. Om den är spelad och de vann med 2 TD så har de gått om ZoA, då är allt rätt. Men inte som det är nu.
  • DavidD 9:16AM
    Visst är det väl så att mng försvinner till slutspel?

All "miss next game" will be removed before the playoffs begin.
  • NIWnW wrote: »
    men jag kan inte se att Svedsmyraskogens saviours har spelat sin sista match. Om den är spelad och de vann med 2 TD så har de gått om ZoA, då är allt rätt. Men inte som det är nu.

Ja exakt, det är en WO vinst som någon annan än jag behöver ordna så det inte blir jäv.
  • edited August 2018
    Uppdaterat nu med WO-vinst.
  • Har tagit bort MNG på berörda spelare
  • 1...Badland Bruisers.................6-1-0 19p......TD: 13-1 (+12).....CAS: 25-10 (+15)
    2...Hearts Once Again..............5-1-1 16p......TD: 14-8 (+6).......CAS: 8-26 (-18)
    3...Svedmyraskogen Saviours...4-2-1 14p......TD: 16-10 (+6).....CAS: 6-24 (-18)
    4...'Zons of Anarchy.................4-2-1 14p......TD: 11-5 (+6).......CAS: 25-11 (+14)
    5...Tomb City Undertakers.......4-1-2 13p......TD: 10-6 (+4).......CAS: 18-8 (+10)
    6...Norse by Norsewest............3-2-2 11p......TD: 10-7 (+3).......CAS: 27-13 (+14)
    7...Bribers from the south........3-2-2 11p......TD: 7-6 (+1).........CAS: 16-26 (-10)
    8...Oldones Coldones..............3-0-4 9p.........TD: 11-8 (+3).......CAS: 28-14 (+14)
    9...Killabots............................3-1-3 9p*.......TD: 7-7 (0)............CAS: 22-16 (+6)
    10..West side Hartvigs............3-0-4 9p ........TD: 8-9 (-1)..........CAS: 9-9 (0)
    11..Peacecliff Eelers................3-0-4 9p.........TD: 7-9 (-2)..........CAS: 15-17 (-2)
    12..Ionic Avengers..................2-1-4 7p.........TD: 12-13 (-1)......CAS: 12-24 (-12)
    13..Edsbergs Elit.....................2-0-5 6p.........TD: 4-12 (-8)........CAS: 11-32 (-21)
    14..Magna Stultus...................1-2-3 5p.........TD: 6-11 (-5)........CAS: 24-26 (-2)
    15..Flokis Lok.........................1-0-6 3p.........TD: 4-16 (-12)......CAS: 20-20 (0)
    16..Purest Green.....................1-1-5 3p*.......TD: 2-14 (-12)......CAS: 18-8 (+10)

*-1 poäng pga walkover
  • Kul kvartar. Kommer Bribers from the south få behålla sitt lagnamn om de inte tar in två bribes i inducements mot Lockmunds vampyrer?
    (Själv hade jag nog tagit in Helmut och Zara the Slayer)
  • Kul att se +/- på mål och cas.
  • Vampyrerna föll tyvärr. :(

Jag glömde att rulla för om jag förlorar min arena, så kan någon vänlig commish göra det och skriva resultatet här. Tack på förhand.

• Rullade en d8 å slog 5
  • edited August 2018
    Gott. Tack för rullet.
  • Synd Lockmund. Vad tog han för inducement?
  • Motorsåg, wizard, bribe och två babes. Han fick användning för allt.
  • Mina Amazoner föll mot Pellevins reanimerade krafter. Så det blir väl till att jaga squigs på söndag.
  • Till er som väntar på semin kommer mina Norse o Razstas alver bråka loss på lördag.
  • impimp
    edited August 2018
    Det kommer finnas ett pris till den coach som får bäst resultat i söndagens squig bowl. Tänk på att om spelar man två matcher måste det vara med olika lag.

fullsizeoutput_d87.jpeg

W/D/L
    2/1/0
    Tie breakers: TD diff, Cas diff, Team value (lägst vinner), D6 (högst vinner, upprepa till vinst)
  • woop woop!
  • Norse åkte ut! :'(
Sign In or Register to comment.