Sökes: 2 Blitzers till GWs gamla Dark Elf lag

Hej!

Jag är på jakt efter två Blitzers till GWs gamla Dark Elf lag (senaste i metall).
Det kan vara de originala eller något som passar i storlek och form.

Tar också gärna tips på var jag kan köpa något passande! :)

Comments

  • Ett 5 pack human linemen från blackscorpion kanske? Köra som alla blitzers i laget.

    https://alphaspel.se/935-fantasy-football/23935-fantasy-football-humans-linemen-5-black-scorpion

    Oklar hur storleken är dock
  • edited August 2018
    Oh, klassikern...

    Just blitzers till dem är svåra att få tag på, har för mig att de aldrig släppte något extrapack med blitzers i villet ledde till att man var tvungen att köpa två lag för att få ett komplett lag.
  • edited August 2018
    Jag har en dark elf blitzer 3 ed för byte

    det är denna jag har, även om inte detta är min bild på min blitzer...
    bb_3ed_delv_blitzer-02.jpg
  • Lard wrote: »
    Jag har en dark elf blitzer 3 ed för byte

    trevligt! vad kan du tänka dig byta mot?
  • Har du någon starplayer 3ed till övers? Eller någon modell av en bloodletter, alternativt khorne symboler?
  • Jag är tyvärr ganska ny till BB, så allt jag kan erbjuda är en massa WHFB alver :P
  • Förslag: Skicka mig din adress så postar jag modellen till dig. Din betalning: att du donerar valfritt belopp till swebba sidan. Låter det ok?
  • Vi kan köra en likadan deal på den 'Ooligan jag har som du vill ha @Lard. Men avtala med någon att hämta den på Alphaspel, så lämnar jag den i StockBowls skåp.
  • edited August 2018
    Pellevin wrote: »
    Vi kan köra en likadan deal på den 'Ooligan jag har som du vill ha @Lard. Men avtala med någon att hämta den på Alphaspel, så lämnar jag den i StockBowls skåp.
    Låter bra. Ska bara avtala med någon... Någon frivillig som har vägarna förbi örebro denna höst(ingen brådska)?

  • Tack för det roliga förslaget!

    Jag har donerat en dubbel årsbidrag och pm:at adressen @Lard :)
  • Lard wrote: »
    Pellevin wrote: »
    Vi kan köra en likadan deal på den 'Ooligan jag har som du vill ha @Lard. Men avtala med någon att hämta den på Alphaspel, så lämnar jag den i StockBowls skåp.
    Låter bra. Ska bara avtala med någon... Någon frivillig som har vägarna förbi örebro denna höst(ingen brådska)?

    Jag har inte inplanerat något Örebrobesök men det är ju inte omöjligt. Annars, ska du till Eurobowl?
  • Nej det ska jag inte, får ju ett barn här typ strax. @celarain kanske annars har möjlighet att posta den gubben tillbaka, när han väl får blitzern i sin brevlåda?
  • @duckwing - du kan annars ta modellen till Eurobowl och ge den till din lagkamrat @kaju som bor 250meter från mitt hus... Vad tror du om det?
  • Lard wrote: »
    @duckwing - du kan annars ta modellen till Eurobowl och ge den till din lagkamrat @kaju som bor 250meter från mitt hus... Vad tror du om det?

    är det inte bättre att @Duckwing ger den till mig så kan jag ge den till @kaju?
  • @pellevin: ge bara modellen till @kaju på eurobowl...
  • Ok. Jag kommer nog att behöva en påminnelse samma vecka...
  • Japp det går bra! Bor i en liten buske exakt 250m från @Lard

    @Pellevin kommer du ihåg att påminna mig att jag ska påminna dig samma vecka som Eurobowl så löser vi det galant! :)
  • edited September 2018
    kaju wrote: »
    Japp det går bra! Bor i en liten buske exakt 250m från @Lard

    @Pellevin kommer du ihåg att påminna mig att jag ska påminna dig samma vecka som Eurobowl så löser vi det galant! :)

    om ni påminner mig så kan jag påminna @Duckwing som kan påminna dig @kaju om att påminna @Pellevin om att påminna dig om att påminna @Pellevin om att ta med modellen och ge den till dig så du kan ge den till @Lard :D
  • edited September 2018
    Pellevin wrote: »
    Ok. Jag kommer nog att behöva en påminnelse samma vecka...
    Påminner härmed att ni båda ska till pouring rain snart. Lägg ner huligan i din lag väska ikväll pellevin! :)
  • Jag hade plockat fram den. Så fick jag igår följande email: "Vi kommer mellan 7 och 8 imorgon morgon. Du har väl tömt alla köksskåp och ytor i rummen?"

    Ägnade halva natten åt att tömma ytor och köksskåp. Nu står allt i mitt vardagsrum. De hoppas bli klara på lördag. I så fall kommer jag kunna gräva fram den igen. Men tar det en vecka till kan det hända att jag inte får med den.

    Påminn igen på tisdag så borde det ordna sig.
  • Var inte inne i forumet ett tag...
    @celarain kanske annars har möjlighet att posta den gubben tillbaka, när han väl får blitzern i sin brevlåda?

    Hänger inte med där vad menar du? :D
Sign In or Register to comment.