Sökes: 2 Blitzers till GWs gamla Dark Elf lag
Hej!
Jag är på jakt efter två Blitzers till GWs gamla Dark Elf lag (senaste i metall).
Det kan vara de originala eller något som passar i storlek och form.
Tar också gärna tips på var jag kan köpa något passande!
Jag är på jakt efter två Blitzers till GWs gamla Dark Elf lag (senaste i metall).
Det kan vara de originala eller något som passar i storlek och form.
Tar också gärna tips på var jag kan köpa något passande!
Comments
https://alphaspel.se/935-fantasy-football/23935-fantasy-football-humans-linemen-5-black-scorpion
Oklar hur storleken är dock
Just blitzers till dem är svåra att få tag på, har för mig att de aldrig släppte något extrapack med blitzers i villet ledde till att man var tvungen att köpa två lag för att få ett komplett lag.
det är denna jag har, även om inte detta är min bild på min blitzer...
trevligt! vad kan du tänka dig byta mot?
Jag har donerat en dubbel årsbidrag och pm:at adressen @Lard
Jag har inte inplanerat något Örebrobesök men det är ju inte omöjligt. Annars, ska du till Eurobowl?
är det inte bättre att @Duckwing ger den till mig så kan jag ge den till @kaju?
@Pellevin kommer du ihåg att påminna mig att jag ska påminna dig samma vecka som Eurobowl så löser vi det galant!
om ni påminner mig så kan jag påminna @Duckwing som kan påminna dig @kaju om att påminna @Pellevin om att påminna dig om att påminna @Pellevin om att ta med modellen och ge den till dig så du kan ge den till @Lard
Ägnade halva natten åt att tömma ytor och köksskåp. Nu står allt i mitt vardagsrum. De hoppas bli klara på lördag. I så fall kommer jag kunna gräva fram den igen. Men tar det en vecka till kan det hända att jag inte får med den.
Påminn igen på tisdag så borde det ordna sig.
Hänger inte med där vad menar du?