Skaven och ghouls köpes

Hej, jag behöver några enstaka figurer. Jag söker Linerats, äldre modeller (mitt lag är GWs gamla Skavenblight Scramblers), så edition 2-3 eller nåt motsvarande vore trevligt.
Söker även ghouls och zombies till mina odöda

Comments

• har ett träd som en fick på nafc i år. var också någon annan figur med, men minns inte vad det var exakt.
    men då bara ett träd, flings vill ju ha två träd. alternativt att du kör detta som deeproot då.
  • Det kan funka! Hur mkt vill du ha för trädet? Anar att mitt lilla lag kommer bli ett hopplock ändå :) Träd kan ju få se lite olika ut, det är mest halvingarna som ska se lite likadana ut
  • edited May 2018
    Jag har ett necrolag över från world cup (omålade) om det kan vara intressant?

• är inte så noga för mig, kan ta det i meddelande.

den andra figuren är typ någon slags munk? som sitter ner och äter med en sked. vet inte riktigt hur jag ska förklara det bättre.
  • coma wrote: »
    Jag har ett necrolag över från world cup (omålade) om det kan vara intressant?
    Hej coma. Jag har en del, behöver lite enstaka figurer till mitt bygge. Men tack i alla fall

• Skaven linerats köpes, 2-3 stycken, gärna äldre modeller. Zombies av alla de sorter köpes också :)
  • Skaven linerats köpes, 2-3 stycken, gärna äldre modeller. Zombies av alla de sorter köpes också :)

har dublett av en linemen med lapp för ögat. konverterat claw på båda.
  • Ok, vad vill du ha för klo-piraterna? :)
  • edited August 2018
    Söker även ghouls och zombies till mina odöda

Jag har 4 GW 3ed ghouls för byte

jag har 2 stycken av denna modell
    bb_3ed_und_ghoul-01.jpg

och två stycken av denna

bb_3ed_und_ghoul-02.jpg

Kan tänka mig byta mot 3ed starplayers som jag inte har
  • Hej, har nu beställt några söta ghouls och racial zombies från Comixininos, så jag ska se om jag kan ta bort tråden. Men tack för svaret!
This discussion has been closed.