Nordsken Open 2018, Skellefteå, 10/5

edited May 2018 in Turneringar
https://nordsken.se/sv/aktiviteter/XOvyYvpB/bloodbowl-nordsken-open-2018

Någon från Umeå som ska upp till Nordsken på torsdag för att spela? Funderar på att ta mig dit, men behöver eventuellt samåka med någon.

Comments

  • edited May 2018
    Jag tror inte jag ska dit. Men kaaaaaaanske. Synd att det började 10.00 annars hade du kunnat ta bussen Nordsken fixar. Men börjar det senare blir det väl utspritt på två dagar eller så blir sluttiden för sen.
  • Inte jag....

    Bra datum i år men jag är tyvärr i Kroatien
  • Synd om dig...
  • Pellevin wrote: »
    Synd om dig...

    Tack för din sympati Erik. Vår liga ligger mer eller mindre på is (bara tre spelade matcher sedan januari) så turneringar är det jag typ får se fram emot... så att missa en är inte kul och nej, jag spelar ingenting på nätet :/
  • Amenförlåtdå!
  • edited May 2018
    khanmank wrote: »
    Amenförlåtdå!

    Du är förlåten..... om ni flyttar hem igen.... :P
  • Jag ska dit men med fru och hundar så bilen är redan fullpackad.
  • @Hemlighallaren, när är det absolut stopp att anmäla sig? Är i stugan typ 8 mil bort och kan om allt går bra åka typ åtta på morgonen och vara där ca 09.40.
  • Måste man anmäla sig i förväg eller är det bara att dyka upp?
  • Jag mailade @hemlighallaren, för Nordskens sida var lite strulig. Messa honom på FB och kolla. Tror det är lungan.

    Jag åker i alla fall, hoppas vi ses där och att fler från Umeå dyker upp.
  • Bra fixat @hemlighallaren. Mycket kul att få lira Blood Bowl. Hoppas det kommer ännu fler nästa år.
  • Bonefinger wrote: »
    Bra fixat @hemlighallaren. Mycket kul att få lira Blood Bowl. Hoppas det kommer ännu fler nästa år.

    Är det slut? Hur gick det?

    Om inte slut, hur går det och hur många är med?
  • Det var tio deltagare. Orc-coach (Johannes?) från Skellefteå vann. Tre ettor, han hade bäst TD-differens.

    För gick det sådär. Det blev två vinster, två förluster. Första matchen gick väldigt bra, två och tre lite tyngre och fyra var jämn men lyckades peta in en ott H2T8 för seger.
  • Bonefinger wrote: »
    Det var tio deltagare. Orc-coach (Johannes?) från Skellefteå vann. Tre ettor, han hade bäst TD-differens.

    För gick det sådär. Det blev två vinster, två förluster. Första matchen gick väldigt bra, två och tre lite tyngre och fyra var jämn men lyckades peta in en ott H2T8 för seger.

    Aha, sär ser man, tack för update! :)
  • Jag kom trea med sämst TD-diff av alla vinnarna.

    1. Förlust mot bonefingers Skaven som nämns ovan
    2. Vinst mot Khemiri
    3. Vinst mot vinnarorcs
    4. Lika mot dark elfs

  • Snow wrote: »
    Jag kom trea med sämst TD-diff av alla vinnarna.

    1. Förlust mot bonefingers Skaven som nämns ovan
    2. Vinst mot Khemiri
    3. Vinst mot vinnarorcs
    4. Lika mot dark elfs

    Kung!

    Underworld levererar igen! Körde du med skitter?

  • Frantic wrote: »
    Underworld levererar igen!
    Se där! En mening vi inte ser varje dag.
  • Pellevin wrote: »
    Frantic wrote: »
    Underworld levererar igen!
    Se där! En mening vi inte ser varje dag.

    Haha nä verkligen. Jag spelade som sagt 2-3-0 med dem i USB Lars-Henrik blev så imponerad när vi möttes så han vill testa dem själv och resten är nu i historieböckerna. :)
  • Fast jag spelade Chaos Dwarf, hade inte tid att måla underworld
  • Snow wrote: »
    Fast jag spelade Chaos Dwarf, hade inte tid att måla underworld

    Jahapp, men det var ju bra iaf. :)

Sign In or Register to comment.