Season 26

2»

Comments

• edited June 2018
    Med tanke på hur det såg ut inför min sista turn hade 2-1 till alverna definitivt inte varit orättvist.
  • Runda 5 i grupp A blev väldigt blodig, 26 skadade och 4 döda.
    I kamp om slutspelsplatserna så är det fortfarande hårt.
    Det blir spännande att se hur det ser ut innan sista omgången.
  • edited July 2018
    20 cas med ett Amazon-lag är imponerande.
  • Amazons är i hög grad en bashras.
  • Är de? Ingen Big Guy, ingen st4 :o
  • Pröva att spela dem. Vilket går bättre, bash eller dash?
  • Ska prova. Har figurer hemma som ska bli amazoner.
  • Bra, dela gärna med dig av dina erfarenheter, mitt resonemang är inte baserat på vad jag själv kommit fram till, utan vad jag fått beskrivet för mig.
  • amazoner är jättebashiga. Men dom är ju även glaskanoner. Som norse
  • Jag kommer vara tvungen att puffa fram min nästa match eftersom jag helt sonika har ett geografisk dilemma nästa vecka som omöjliggör tenngubbelekande. Spelar den så snabbt det bara går efter återlokalisering till StockBowls upptagningsområde.

• edited August 2018
    Tack alla för en väldigt trevlig säsong.

Under 26e ligan utmanade Razta min QB position som den bäste throwern i ligan.
    Givetvis antog jag utmaningen.

Den quarterbacken som avslutade serien med mest gjorda completions vinner utmaningen och den med mindre måste då sluta spela blood Bowl.

Skogsälvornas throwern Aerovilin avslutade serien med imponerande 21 completions (vilket är smått fantastiskt faktiskt), men valde själv att avgå i semifinalen pga längtan tillbaka till skogen eller liknande.

Världens bästa quarterback Johnny Matt måste väl tyvärr då fortsätta spela vidare ytterligare en serie.

Som utlovat kommer här vår segersång:
    -VI ÄR BÄTTRE ÄN ÄLVORNA!
    BÄÄTTRRE NU ÄLVORNAA!
    BÄTTRE ÄN ÄLVORNA FRÅN SKOOGEN! :)
  • Varma gratulationer till vinsten av vadet. Razta var lite småcharmigt dryg halvvägs in på säsongen och verkade tro att han redan vunnit vadet. Skönt att se underdogen ta hem det.
    Sen tycker jag att vi också kan passa på att hylla säsongens bästa passare (eftersom priserna omöjligtvis och orimligtvis kan delas ut postumt) Tossa Greasegrip på 14 completions.
  • Säsongen tar ju då slut _FÖRE_ slutspelet så jag tror nog min thrower tog hem första platsen ändå :)
Sign In or Register to comment.