Swedish Open 2518
Nu har jag satt upp Swedish Open 2518 som serie på NAF och fyllt i resultaten vi haft än så länge.
Länk: https://sssopen.wordpress.com/
Nytt för i år är att vi kör från Doubt 9 till SnowBowl 5. Vi räknar de tre bästa resultaten. Skulle vi ha 8 turneringar i vår serie räknar vi de 4 bästa resultaten, 10 turneringar medför 5 bästa resultaten osv. Stunty förblir som vanligt dock. Det var allt nytt för i år.
För tillfället har Skuld tagit ledningen med fina 23.2 poäng; tätt därefter kommer Pellevin på 22.2 poäng och på tredje platsen har vi inforthepain på 17.2 poäng. Det är dock långt kvar på året så kämpa på nu hörni!
Länk: https://sssopen.wordpress.com/
Nytt för i år är att vi kör från Doubt 9 till SnowBowl 5. Vi räknar de tre bästa resultaten. Skulle vi ha 8 turneringar i vår serie räknar vi de 4 bästa resultaten, 10 turneringar medför 5 bästa resultaten osv. Stunty förblir som vanligt dock. Det var allt nytt för i år.
För tillfället har Skuld tagit ledningen med fina 23.2 poäng; tätt därefter kommer Pellevin på 22.2 poäng och på tredje platsen har vi inforthepain på 17.2 poäng. Det är dock långt kvar på året så kämpa på nu hörni!
Comments
.
Ingen har fått 8 poäng för Närke.
*Pellevin han syna mitt fel innan jag gjorde edit*
Så nu kanske de ser bättre ut.
Men de går att köra en på 11 och en på 10. Tror dock inte de spelar nån större roll.
Angående om jag tror dessa placeringar stämmer, så ja med backning av kaju till motsatsen bevisad.
För att få med sin turnering i serien får man anmäla i denna tråden att man vill ha med den och den måste vara NAF sanktionerad med minst 5 matcher. Har koll på de flesta turneringar som förekommer men inte alltid. Ifall turneringen krockar med en annan svensk turnering, hade ett sådan fall förra året, så kommer jag undersöka vilken turnering som får förtur men jag hoppas förstås att alla undviker att boka in samma helg.
Med det sagt har jag uppdaterat hemsidans/naf-forumets regler och standings. @Frantic är din turnering naf sanctionerad och vill du ha med den i serien? Såg något på forumet om SkogsBowl, uppfyller den kraven för att vara med i serien?
och när kommer tråd och regler och anmälningsinfo till AdventureBowl?
Det var mest ett exempel, men inte uteslutet att jag slänger upp en turnering i någon ny stad framöver. Kalmar kanske... hmmm...
Den är sanktionerad av naf och ja den vill jag ska vara med.
Vi har en ny ledare som med TB2 tagit över ledningen, bra jobbat Melisqus. Därefter kommer Skuld tätt följt av Pellevin och IFTP.
Det är dock jämnare i Stunty, fast de kan bero på att ovanligt få har spelat stunty i år. Det står för tillfället mella SpoiledSquid, Khanmank och Tjub! Se till att göra ert bästa till gB3Bg!
Frågar samma sak?