gB3Bg, 10-11 november

245

Comments

  • hurra!!!
  • Fler borde väl kunna komma till göteborg?
  • Det är ju långt kvar än
  • edited August 2018
    Råkade också beställa biljetter till Götet så jag kommer jag också.

    EDIT: Ser också att jag är ett Bonehead ('1') så jag har biljetter hem redan 15.20 så det får bli en tidig start på match 6 för min del. Nuffle har redan satt agendan för mig känner jag ...
  • khanmank wrote: »
    Råkade också beställa biljetter till Götet så jag kommer jag också.

    EDIT: Ser också att jag är ett Bonehead ('1') så jag har biljetter hem redan 15.20 så det får bli en tidig start på match 6 för min del. Nuffle har redan satt agendan för mig känner jag ...

    kul!

    hahahaha, synd att du inte hade kvar reroll. men lunch precis innan på 1h20min så bör inte vara svårt att starta din match direkt efter omgång 5 nästan beroende på motståndaren. men tror det löser sig :)
  • edited August 2018
    Hur är övernattningsmöjligheterna?

    Någon som agerar coach-härbärge? Finns det ett billigt scandic i faggorna?

    Jag utreder just nu om jag kan pressa in det här i schemat... Vore störtkul!
  • det brukar gå att sova hos mig om du kan tänka dig att trängas på golv beroende på hur många som sover här. spellokalen är ca 30m bort från min lägenhet :)
    du bör inte vara allergisk mot djur heller då jag har råttor, både av damm och mer levande av päls :)
  • brocCooLi wrote: »
    det brukar gå att sova hos mig om du kan tänka dig att trängas på golv beroende på hur många som sover här. spellokalen är ca 30m bort från min lägenhet :)
    du bör inte vara allergisk mot djur heller då jag har råttor, både av damm och mer levande av päls :)

    Det låter def. som ett alternativ (har en allergitablett i värsta fall och har aldrig haft problem med råttor av något slag...). Återkommer inom några dagar med besked!
  • Det är lite för nära Eurobowl för min del. Jag kommer ju att stanna hos syrran en vecka extra. Jag antar att någon annan får dominera istället. ;)
  • dålig ursäkt @Lockmund, bara att stanna hos syrran lite längre och sen dra direkt till gbg innan du åker hem
  • Jag anmäler mig, med reservation för hur mitt jobbschema blir :)
  • edited September 2018
    Vad tror ni om Khemri?

    4* TG (3 Guard)
    2* Blitzra (Guard, Tackle)
    1* Thowra (Block)
    4* Skelett
    1* Setekh (6428, loner, block, break tackle, juggernaut, regeneration, strip ball)
    2* RR

    1070K
  • Setekh är det bästa som finns!!!
  • kaju wrote: »
    Setekh är det bästa som finns!!!

    Hehehe, jag insrämmer Kaju ;)
  • Är det sarkasm eller orgasm? Vem vet...
  • edited September 2018
    SOPEN251112.png
    Känner du dig i behov av extra glamour och lyx? Är vardagen för grå och tråkig? Spicea till det med det ultimata, revulotionerande, fantastiska Swedish Open 2518 Best Stunty Priset! Allt du behöver göra är att ringa in den 10-11 november i kallendern så kan du ha chansen att vinna finfina priser! Ta med just ditt stuntylag till gB3Bg och tävla mot andra dedikerade coacher så som Tjub, SpoiledSquid, Khanmank och många mer! Men vänta!! Det finns mer! Om du inte får tillräckligt med poäng denna gång kan du ringa in helgen den 15-16 december på SnowBowl V med fler fina möjligheter att vinna priser! Nu kanske just du undrar "är Swedish Open 2518 Best Stunty Priset verkligen för mig?" och det kan du gräva en grop, hoppa i och sätta dig i för att sedan önska att du valt att spela stunty istället på gB3Bg istället för något hopplöst slannlag! Swedish Open 2518 Best Stunty Priset är en special edition utgåva som endast kommer vara tillgänlig under 2018 så passa på att kamma hem det innan det är för sent! Med Swedish Open 2518 Best Stunty Priset kan du heckla dina vänner som inte har ett, dodgea i tacklezoner utan negativ moddifier, foula rat ogres och göra fräcka throw team-mates touchdowns! Vad mer kan man önska av ett Swedish Open 2518 Best Stunty Pris? Inte vet jag men, oh boy! Swedish Open 2518 Best Stunty Priset finns tillgängligt på din närmaste gB3Bg turnering!**



    **Vi tar inget ansvar om någon får för sig att spela på både gB3Bg och Snowbowl V för att gå om väldigt sneaky goblin style för att roffa åt sig priset. Skadade stunty spelare eller försämrad självkännsla efter 0-6 förluster tar vi inget ansvar för. Misslyckade dodgear i tacklezone görs på eget bevåg då vi rekomenderar det säkrare att stå still och inte bli slagen i nästa turn. Vi tar även inte ansvar för ifall black orcs och annat otyg slår på dina spelare som inte dodgeade i föregående turn. Extra kostnad för Always Hungry försäkring går att teckna, denna gäller dock inte för goblin team. Andra saker vi inte tar ansvar för kan komma att läggas till senare.


    SKAFFA SWEDISH OPEN BEST STUNTY 2518 PRISET REDAN INTE IDAG MEN PÅ GB3BG! (eller på SnowBowl V)
  • edited September 2018
    Lard wrote: »
    Vad tror ni om Khemri?

    4* TG (3 Guard)
    2* Blitzra (Guard, Tackle)
    1* Thowra (Block)
    4* Skelett
    1* Setekh (6428, loner, block, break tackle, juggernaut, regeneration, strip ball)
    2* RR

    1070K

    Tror jag skulle byta trow-ra block mot en extra guard på TG och sedan byta Blitzra tackle mot mighty blow.
  • Lard wrote: »
    Vad tror ni om Khemri?

    4* TG (3 Guard)
    2* Blitzra (Guard, Tackle)
    1* Thowra (Block)
    4* Skelett
    1* Setekh (6428, loner, block, break tackle, juggernaut, regeneration, strip ball)
    2* RR

    1070K

    menar du 1070 eller 1170?
    för om det är 1070 har du 100 kvar att köpa saker för.
  • Jag tror jag kan vara med. Jag vill alltså 3/4-anmäla mig. Och därmed räknar jag med 25% rabatt på anmälningsavgiften.
  • Pellevin wrote: »
    Jag tror jag kan vara med. Jag vill alltså 3/4-anmäla mig. Och därmed räknar jag med 25% rabatt på anmälningsavgiften.

    det är ok, betala 75% nu och om du dyker upp kan du betala resterande 25% då.
  • Jag insåg att jag dubbelbokat mig, så får tyvärr avanmäla mig.
  • Jag anmäler mig!
    Förfrågar även om sovplats.
  • båda går utmärkt @Duckwing, om du inte får för dig att boka hotell :)
  • brocCooLi wrote: »
    båda går utmärkt @Duckwing, om du inte får för dig att boka hotell :)

    Tack! Jag hoppas minnet är bättre i år. Det går ju uppenbart utför :P
  • troligen blir det ny lokal i år då jag kommer att flytta inom en-två veckor.
    mer info om lokal kommer att komma!
  • Bokar preliminärt en sovplats. Det enda som skulle kunna hindra mig är en eventuell flytt, vilket jag just nu inte vet nåt om :P
  • storfrämmat från Tyskland kommer, en coach i form av Stimme.
  • brocCooLi wrote: »
    storfrämmat från Tyskland kommer, en coach i form av Stimme.

    Coolt! Kul att han faktiskt kommer och inte bara snackade
  • pedda wrote: »
    brocCooLi wrote: »
    storfrämmat från Tyskland kommer, en coach i form av Stimme.

    Coolt! Kul att han faktiskt kommer och inte bara snackade

    av snacket redan då verkade det genuint och riktigt kul att han gjorde slag av det också sen :)
  • Jag kommer gärna iår igen :)
Sign In or Register to comment.