Då har trailern för det nya chaos-laget släppts. Personligen gillar jag alla beastmen, men deras chaos knights ser mer ut som barbröstade rugbyspelare för mig...
Inte såld via trailern iaf, dock har det ju flera gånger varit så att Gas modeller ser bra mycket bättre ut IRL än på de första bilderna. Så får avvakta och se här, men kul att de äntligen kommer. Personligen mer nyfiken över "Spike" och vad det kan vara, hoppas på något som kommer med WD.
fast låter ju konstigt att en skulle få 4 warriors och 8 beastmen i ett paket?
det är ju ett helt chaos-lag. behövs ju köpas minst en grundbox och en lös extraförpackning för att få ett helt lag i normala fall.
det är ju ett helt chaos-lag. behövs ju köpas minst en grundbox och en lös extraförpackning för att få ett helt lag i normala fall.
För Dwarfs så fick man ju hela laget.
Jag har en känsla man kan få hela laget här med, men sedan lär det väl komma ut lite olika packe med olika mutationer etc.
Comments
Beastmännen mest
Länk: https://www.kickstarter.com/projects/greebo-games/740931435?ref=406813&token=060129fc
det var ju riktigt många figurer som var snygga där
Ojoj, verkligen!
God damn vad de såg najsiga ut....
För Dwarfs så fick man ju hela laget.
Jag har en känsla man kan få hela laget här med, men sedan lär det väl komma ut lite olika packe med olika mutationer etc.