Måste lämna ligan

edited March 2014 in StockBowl
Det verkar inte som att Nuffle vill att jag ska spela i någon liga. När jag nu börjat spela i Stockbowl eftersom det var för svårt att hinna med alla matcher i Örebro medans jag jobbar i sumpan så tar uppdragsgivaren och säger upp kontraktet, med en månads uppsägningstid. Jag kommer alltså max hinna med två till matcher i säsongen :(
Jag hoppas att det bara blir sista jag behöver missa.

Comments

  • Vad tråkigt @Duckwing. :(

    Maila info-adressen när du vet hur det blir, så att vi kan hantera ditt bortfall.
  • Jättetråkigt!
  • Jättetråkigt. Dessutom då det (just nu) ser ut att bli gruppfinal i sista omgången.
    Du tror inte att det löser sig om du försöker styra så du spelar runda 6 under vecka 13 och sedan tidigarelägga runda 7 till vecka 13 eller 14?
    Det skulle innebära att din motståndare samt motståndaren till din motståndare för runda 6, skulle behöva se till att beta av sin Runda 6-match tidigt vecka 13.

    (Osäker på om man får hänga namn såhär, men det ser ju ut som att du möter "Rogue Orkonautz" i Runda 7.
    Rogue Orkonautz möter i sin tur Miscellaneous Monsters i runda 6)

  • Jag (monstrena) är hyfsat flexibel med vilka dagar jag kan spela om det ska spikas något scehma oss emellan för att lösa det. Helt klart roligare om det kan spelas klart.
  • Jag har kontaktat mina motståndare och försöker få till alla matcher i mars. Håller tummarna.
Sign In or Register to comment.