hur vet du att det är en mumie? står ju inte vad motståndaren spelar?
allt som står är ju "you are the Amazon team and it is the start of your second turn of the second half. All Improvements and skills are marked.".
och det enda som är markerat är block på en motståndare och ag4 på amazonen med bollen.
ska en utgå ifrån att alla ens spelare är linewomen och har dodge?
otroligt dåliga instruktioner för en sådan som mig.
Eftersom det är turn 2 så antar jag att man har en reroll kvar vilket gör att jag hade gjort följande:
1. Bollhållare till Q2
2. Fri line från P8 till Q4
3. 2D block med O4 på P3 => pusha ghoul till O1. Tar push över pow och följer med.
4. 2D block med Q3 på Wight P2 => P1 och följer. Tar pow över push.
5. Blitz med blitzer N8 3+ Dodge till O7 och springer till O2 för GFI och surfar ghoul. 1D om Wight står upp och 2D om Wight ligger ner. Står kvar på O2.
6. Dodgar Line Q10 till Q9 och sedan ställer sig på N8.
7. Dodgar Blitzer M13 till N12 och ställer sig på N11.
8. 2D block av N9. Push till M11 och pow till L11, följer i båda fallen.
Comments
allt som står är ju "you are the Amazon team and it is the start of your second turn of the second half. All Improvements and skills are marked.".
och det enda som är markerat är block på en motståndare och ag4 på amazonen med bollen.
ska en utgå ifrån att alla ens spelare är linewomen och har dodge?
otroligt dåliga instruktioner för en sådan som mig.
1. Bollhållare till Q2
2. Fri line från P8 till Q4
3. 2D block med O4 på P3 => pusha ghoul till O1. Tar push över pow och följer med.
4. 2D block med Q3 på Wight P2 => P1 och följer. Tar pow över push.
5. Blitz med blitzer N8 3+ Dodge till O7 och springer till O2 för GFI och surfar ghoul. 1D om Wight står upp och 2D om Wight ligger ner. Står kvar på O2.
6. Dodgar Line Q10 till Q9 och sedan ställer sig på N8.
7. Dodgar Blitzer M13 till N12 och ställer sig på N11.
8. 2D block av N9. Push till M11 och pow till L11, följer i båda fallen.
Lite oklart om rerolls som förra problemet.