Måla kaosdvärg för tävling och få en €10 rabattkupong vid War Colours

P.g.a. registreringskrångel kan jag inte dela med mig av detta förrän nu: De som vill, har fram till 27:e januari på sig att ställa upp i en Blood Bowlmålningstävling på Chaos Dwarfs Online.

Skulle ni drabbas av registreringskrångel på CDO (tycks vara relaterat till vissa E-postfilter och kan inte fixas med själva hemsidans mjukvara; en del drabbas, inte alla), så skicka ett meddelande till ofancienttimes@gmail.com

Jag kan sätta upp användarkonton manuellt åt er om den vanliga processen skulle strula.

För den hugade!

Comments

• Har inte kollat men, räcker det med en målad dvärg eller?
  • Målad kaosdvärg, ja. Eller hobgoblin, tjurkentaur eller minotaur. En eller fler, gör som du vill.
  • For this contest we want you to model and paint Chaos Dwarf Blood Bowl team miniature/s of some sort, be it Hobgoblins, Minotaurs, Bull Centaurs, Chaos Dwarf players or off-the-pitch characters such as an apothecary, cheerleaders, coach, hired wizard or knocked-out player. Any combination of these kinds of Chaos Dwarf-appropriate miniatures are fine. You can enter with a single model, or up to a full team with sideline attendants (but only one team per entrant).
    ...så egentligen vad som, som är Blood Bowl relaterat! :)
Sign In or Register to comment.