Nordsken 30-31/5

edited February 2014 in Turneringar
Nordsken har ju sin BB-turnering lite lätt krockande med ett visst event i Stockholm...

https://nordsken.se/arrangemang/figurspel/blood-bowl-turnering/

Comments

  • Tvärt om väl? De hade spikat innan men olika omständigheter tvingade fram en krock. Synd dock
  • Kanske sant men jag tänkte mer på att digniteten i södern kanske är av något högre art. Jag far 14 mil norröver och hoppas på några fler coacher.
  • Jag är också på väg norrut. Om inte annat för att trofén är så grym att något år måste jag bara vinna den. Eftersom @Setomidor inte heller dyker upp i år så är det ju öppet för vem som helst att vinna den.
  • Seto har inte sagt säkert att han inte kommer, men mest troligt är han i fel land. Men jag vet säkert att Trukson vill vinna Blood Bowl trofeén en gång till!
  • Trukson kan ju få problem med bilen eller fyra punkteringar tycker jag.
  • Jag kommer nog, om jag kan hitta en hundpassare vill säga.
  • Jag känner en kille, som känner en kille som skulle kunna ordna så att Truksons Dark Elf-miniatyerer plötsligt befinner sig på ett flygplan till Красноярск i slutet av Maj. Om vi sedan bara vägrar låna ut något annat än goblins till honom sedan borde vi vara safe.

    Problemet är bara finansieringen. Tror ni FOV-spelarna skulle kunna tänkas hosta upp lite pengar för att slippa ha hans andra miniatyrer där?
  • @Hemlighallaren Jag förutsätter att du lyckas lura med dig din brorsa. Jag känner nämligen ett behov av ge igen för att han vann över mina Chaos Pact på DOUBT.
  • Med lite ansträngning så :-) Jag har några kompisar till honom jag kan lyckas få med också.
  • Jag är ju sugen på att dyka upp jag med, men är oxå sugen på att fara åt sthlm. Beslutsångest...
  • Klart du ska till Skellefteå. Titta på den fina blänkande pokalen. So shiny. So precioussss.

    blood_bowl_650.jpg
  • ...och priset för snyggaste pokal går till...
  • Herre Satan, den må vara det snyggaste pris jag någonsin skådat. Hur många lediga plaketter har den?
  • Tre sidor om åtta vardera. Tre platser är tagna så det borde finnas 21 kvar.
  • edited February 2014
    Thursablot wrote: »
    Herre Satan
    Det finns folk som formulerar sig på annat sätt :D

  • Pellevin wrote: »
    Thursablot wrote: »
    Herre Satan
    Det finns folk som formulerar sig på annat sätt :D

    Herre Nuffle?

  • edited March 2014
    For Fukks Sake?

    eller kanske

    Från Norsearnas raseri bevara oss inte omilde herre Nuffle
  • Hela två anmälda till Nordskens BB än så länge. Om det är jag och Klas har vi problem för vi spelar i princip alltid 1-1 mot varandra men vi får väl deala om att spela Humans båda två för att verkligen ingenting ska hända...
  • edited March 2014
    Det vore väl en grym turnering? Fem matcher mot samma motståndare och lika varje match ;)
    Men jag tror inte jag är anmäld till turneringen. Jag spelar bara om det blir udda.
  • Jag hade tänkt att anmäla mig också, men eftersom det är två dagars spel blir det är lite extra jag behöver bekräfta först.
  • om jag är ledig den helgen kommer jag vara med :)
Sign In or Register to comment.