Vassunda Blood Bowl League

edited March 2014 in VBBL
Hej allesammans,

Tänkte berätta att det finns en liga i Uppsala området, håller till centralt och använder oss av Studiefrämjandets lokaler.
För tillfället är vi åtta spelare men har tagit initiativet till att utöka den siffran.
Hemsida vassunda.bloodbowlleague.com Den är under konstruktion men den är snart klar.

Hälsningar Adam

Comments

• Kul att höra att det finns en liga om man flyttar tillbaka igen. Lycka till!
  • Kul att att se, jag var inne på GW butiken i förra veckan och hörde mig för, men de sa att det var stendött på BB fronten. Nu har jag lite långt att fara från Ume för att lira, men om man flyttar tillbaka någon gång så....
  • Lita aldrig på GW, dom är helt felinformerade :-)
  • edited February 2014
    Uppsala säger du? Det var länge sedan vi hade liga har i stan...iaf en som jag känner till.
    om det finns plats för en veteran spelare kan ni gärna hör av er. Min epost är min användarenamn @ gmail.com
  • Vad kul att höra @Adamcarl . Säg till om ni vill ha en underkategori i mappen lokalt här på forumet så fixar vi det. Ni får gärna (ni uppmanas ;) ) ha en sådan mapp som erat föreningsforum. Det är nämligen en av poängerna med SweBBA, att samla lokala föreningar så vi kan få kontakt med varandra om man ex. flyttar eller skall hålla en turnering eller liknande.

Hälsningar fårn Örebro
    Lard
  • Ha! Rakarth's Ravens som tokdominerade i Uppsala förut finns kvar på papper så om fem år kanske ... Då ni!
  • Är Rakarth's Ravens ett Dark Elf-lag med ett par Chaos Warrior Allies, eller var det någon annan som hade kört ett sånt gammalt Dark Elf-lag.
  • Måste kolla men jag tror att de regerade innan Allies till höger och vänster infogades. Minotaur hade de i alla fall. Mina Kaosdvärgar hade ju Chaos Warrior, Black Ork och Ork Blitzer (6 4 3 10, Block, Sure Hands)
  • @Lard Skapa gärna en mapp här, VBBL är en förkortning vi använder.
    @thadrin det finns plats, jag hör av mig när jag har bokat nästa tid på Studiefrämjandet.
    Tar också tid att tacka för det varma välkomnandet!
  • Jag har skapat en kategori och flyttat denna diskussion dit, säg till om jag ska ändra någon detalj eller så.
Sign In or Register to comment.