Inför säsong 25 (uppdaterad regelsida)
Anmälan till säsong 25 öppnar 1/1 kl 14 och stänger 7/1 kl 20. Från och med denna säsong är både Khorne och Bretonnia tillåtna raser i den ordinarie säsongen. Som vanligt gäller först till kvarn, så om du har en favoritras, vänta inte för länge. Vi tillämpar diversityregeln utan undantag.
Detta innebär även att open säsong 24 avslutas 7/1, och anmälan till open säsong 25 öppnar strax därefter.
En liten arbetsgrupp har skrivit om "Our Rules". Vi har samlat allt på samma ställe, tagit bort inaktualiteter, och förhoppningsvis förtydligat sådant som varit oklart. Det vore jättebra om just du kunde kasta ett getöga på det avsnittet, och om du ser något som du tror är fel meddela detta. Gärna i denna tråd.
Detta innebär även att open säsong 24 avslutas 7/1, och anmälan till open säsong 25 öppnar strax därefter.
En liten arbetsgrupp har skrivit om "Our Rules". Vi har samlat allt på samma ställe, tagit bort inaktualiteter, och förhoppningsvis förtydligat sådant som varit oklart. Det vore jättebra om just du kunde kasta ett getöga på det avsnittet, och om du ser något som du tror är fel meddela detta. Gärna i denna tråd.
Comments
Länken för extralag (som Chaos Pact, Khorne, m.fl. ) verkar borta.
Anmäler man sig här? Jag anmäler mig med ett goblinlag isåfall.
"ras för både mig och laget"?
*Host host"*
Apropå ingenting tydligen så ryktas och surras det om att allas vårt favoritlag PCASBRA! har värvat en svart rastafari catcher från cominoxos eminenta utbud.
Kommer nog göra väldigt bra ifrån sig.