Lag köpes

Önskar köpa Blood Bowl lag, gärna målat då det börjar brinna lite i knutarna. Är öppen för det mesta, gärna något av de traditionellt sämre lagen. (Flera nybörjare i vår kommande liga, ämnar inte vinna)
Som sagt, målat är bäst, säg vad du vill ha för det.

Go jul!

Comments

• Jag har ett undead/necro-lag (fattas Flesh Golems) ifrån Meiko till salu, om det är av interesse?
    Inte direkt något dåligt lag dock.
  • Haha, nej de är ju ganska bra ;) Är de målade? Hur många figgs av vilka sorter och vad vill du ha för dem? Hmm, skulle kunna knåpa ihop ett zombielag kanske...
  • Jag säljer ett omålat world cup lag (necromantic) om det kan var intressant?

http://forum.baconbreath.se/index.php?p=/discussion/747/saeljes-world-cup-necromantic#Item_7
  • Haha, nej de är ju ganska bra ;) Är de målade? Hur många figgs av vilka sorter och vad vill du ha för dem? Hmm, skulle kunna knåpa ihop ett zombielag kanske...

Nej, Meikolaget är inte målat.
    Jag kan dock tänka mig att sälja mitt målade undead/necro-lag. Är en blandning av olika fabrikat.

Ghouls - Heresy miniatures
    Wights&Mummies - Willy miniatures
    Zombies - Mantic miniatures
    Skeletons - Otherworld miniatures
    Werewolves&Flesh Golems - Vortice miniatures
    Hack'n'Slash Heresy miniatures

Bilder finns här.

Om det är av interesse kan jag fundera på pris.
  • jag har ett gammalt wood elf lag jag kan tänka mig att sälja. tror det är 3ed figurer.
    även ett skaven lag där vissa spelare har magneter för mutationer.
  • Jag har ett lag med dvärgar, målat minus 1 gubbe. (av ca. 16 gubbar)
  • Gaah, varför kommer bilderna inte fram på min telefon? Följde länken och kom till dina andra bilder, snygga halflings!
    Ska se om jag kan göra nåt smart för att få fram bilderna

Nej, Meikolaget är inte målat.
    Jag kan dock tänka mig att sälja mitt målade undead/necro-lag. Är en blandning av olika fabrikat.

Wights&Mummies - Willy miniatures
    Werewolves&Flesh Golems - Vortice miniatures

Bilder finns här.

Om det är av interesse kan jag fundera på pris.[/quote]

brocCooLi wrote: »
    jag har ett gammalt wood elf lag jag kan tänka mig att sälja. tror det är 3ed figurer.

Dvärgar är för elaka mot de nya coacherna är jag rädd :/

Woodies är ett favoritlag, har du nån bild på rackarna?
  • coma wrote: »
    Jag säljer ett omålat world cup lag (necromantic) om det kan var intressant?

http://forum.baconbreath.se/index.php?p=/discussion/747/saeljes-world-cup-necromantic#Item_7

Omålat väger lätt i detta fall är jag rädd, men tack för titten! Jag vet mina begränsningar och att köpa färg och hitta tid och lust att måla vete faen om den kommer infinna sig. Skulle möjligtvis funka med halflings, för att de är så söta :)
    brocCooLi wrote: »
    jag har ett gammalt wood elf lag jag kan tänka mig att sälja. tror det är 3ed figurer.

Dvärgar är för elaka mot de nya coacherna är jag rädd :/

Woodies är ett favoritlag, har du nån bild på rackarna?

i ett tidigare försök att sälja dem tog jag dem till Borås men träffade inte den potentiella köparen då, men lämnade laget hos en vän. så har inte tillgång till det för tillfället, och har ingen bild liggandes heller tyvärr :(
    men ska se vad jag kan göra.
  • Gaah, varför kommer bilderna inte fram på min telefon? Följde länken och kom till dina andra bilder, snygga halflings!
    Ska se om jag kan göra nåt smart för att få fram bilderna

Ah, det var bilder ifrån TFF.
    Nu borde du kunna se bilderna.

BRkRN_XCMAE5xBl.jpg
    BX_TKNrIAAAEJS4.jpg
    BcbOdBjIcAE-BSM.jpg
    Werewolves - Willy miniatures
    BUnplEYCMAATRAa.jpg
    Mummies - Willy miniatures
    BRJZnxyCIAEgGjl.jpg
    Wights - Willy miniatures
    BT5PcMTIAAAiG6T.jpg
    BcUlW4wCEAARFIP.jpg
    BcwbaHrIgAATEIK.jpg
    Flesh Golems - Vortice miniatures
    Bc7DRvpIMAAuAY7.jpg
  • Där kom de, snygga! Men inga fleshisar var det, hur mkt vill du ha för dem? Är där fler zombies? Fick tankar om att göra en nästan helt zombielag för att vara lite snäll, har en del zombies hemma. Om du tröttnat på Halflingsen så köper jag gärna dem
  • Flesh Golems är med, som du ser ovan. Till det omålade Meikolaget finns inga Flesh Golems.

Jag har byggt sex zombies till laget. Tyvärr sålde jag resterande zombies och kan inte göra fler. Mantics zombies är dock relativt billiga och lätta att få tag på om du behöver fler.

’Flingsen behåller jag. Kan man tröttna på ’flings?

Pris måste jag återkomma med.
    Har du något förslag?
    Skicka gärna ett PM
  • @SergeiBautin Vad är snällt med ett all zombielag?
    @SergeiBautin Vad är snällt med ett all zombielag?
    Snällt= långsamt, dåligt på det mesta.

Är det någon som har ett halfling, goblin eller ogrelag liggandes som de kan tänkas vilja sälja så är jag mkt intresserad. Målat lag så blir jag ännu gladare! :)

@SergeiBautin Vad är snällt med ett all zombielag?
    Snällt= långsamt, dåligt på det mesta.

Är det någon som har ett halfling, goblin eller ogrelag liggandes som de kan tänkas vilja sälja så är jag mkt intresserad. Målat lag så blir jag ännu gladare! :)

Betyder det att du inte är interesserad av mitt undeadlag?

• Betyder det att du inte är interesserad av mitt undeadlag?

[/quote]

Absolut inte, Pedda! Dina figurer ser jättebra ut och jag ska skriva ett PM till dig. Jag ville bara slänga ut ännu en trevare efter ett sämre lag. Ditt lag blir perfekt till att använda när de nya blivit ”varma i kläderna”. Kan eventuellt använda ditt lag som stomme till ett Zombielag nu första säsongen också.
    Så sammanfattningsvis, jag är definitivt intresserad av dina döingar!
  • Är det någon som har ett halfling, goblin eller ogrelag liggandes som de kan tänkas vilja sälja så är jag mkt intresserad. Målat lag så blir jag ännu gladare! :)

Jag har ett halflinglag som är målat som jag kan tänka mig att sälja. OBS att det inte är officiella gw-figurer. Det är gnome-tema på dem, figurerna är från Stonehaven:
    https://www.stonehavenmini.com/collections/gnomes
    Träden har jag gjort själv. Är du fortfarande sugen kan jag lägga upp bilder här.
  • Ledsen för sent svar! Cool ide’ men jag vill gärna ha ”riktiga” flings :) Men tack för ditt svaret!
Sign In or Register to comment.