BB 2016 skaven

edited December 2017 in Köpa, Sälja och Byta
Söker _en_ plast skaven spelare till mitt Chaos Pact lag. Linerat/blitzer/thrower/gr spelar ingen roll.

Helst i sthlm så man slipper skicka en ynklig platsfig

Comments

• Alternativt kan jag köpa en låda tillsammans med någon skavenspelare som behöver 2 extra gutter runners och nån lineman så har jag figs för ett UW lag med.
  • Borde ha en lös 2016 linjeråtta men ”givetvis” hinner jag inte ta den till Alpha idag. Hur krisartat är det?
  • khanmank wrote: »
    Borde ha en lös 2016 linjeråtta men ”givetvis” hinner jag inte ta den till Alpha idag. Hur krisartat är det?

Det är mitt projekt efter jag målat klart orcherna. Så inte alls någon stress, har precis börjar konvertera linemen. :)
  • Gräver i lådorna hemmavid och återkommer. Tror jag vann en låda råttor på Nordsken.
  • Måste till Alpha på onsdag. Försöker komma ihåg att släpa med en linjeråtta då. Vars lämnar man saker? Lokalen? Alpha? Märkes med?
  • edited December 2017
    Om du kan slänga in den i stockbowl skåpet så borde det funka?

Vad för pengar vill du ha för den btw?
  • razta wrote:
    Söker _en_ plast skaven spelare till mitt Chaos Pact lag. Linerat/blitzer/thrower/gr spelar ingen roll.

Helst i sthlm så man slipper skicka en ynklig platsfig

har en thrower om du vill ha.
  • Ska vi säga en femhundring. € givetvis.

Om du senare köper ngt nytt plastlag från GW kan vi väl byta helt enkelt...
  • khanmank wrote: »
    Ska vi säga en femhundring. € givetvis.

Väljer det andra erbjudandet ;)
    khanmank wrote: »
    Om du senare köper ngt nytt plastlag från GW kan vi väl byta helt enkelt...

Absolut, Tänkte köpa två lådor pro-elfs, du kanske vill ha en sådan?
  • edited December 2017
    Låter najs. Han kan få lira i mitt Pact-lag typ... Kommer inte köpa dem själv men jag gillar dem.

Gärna en med båda fötterna i marken.
  • Change of plans. Dottern sjuk så jag ska till Alpha efter nyår. Räcker det eller ska jag posta den?
This discussion has been closed.