brocCooLi Bitter jag tror mer på runt 1500 kanske, tror inte Malta når 2000. men jag blir gärna mot bevisad.
Juiblex Jag tippar också på 1000-1500. Ön hindrar några hundra att ta sig dit, gissar dock att italienarna har någon sort färjetrafik till ön… men massorna som utgör Spanien och frankrikre kommer nog att ha svårare att resa dit billigt
Bitter Så vad ni säger är 2000 deltagare, men bara 1500 som är sexiga elitatleter? Fortfarande ganska bra ratio.
83wotan Älskar att dom kommer ha en ambulans på plats. Är det för den fysiska delen i Blood bowl? Eller är det pga den fantastiska hälsa som många av deltagarna besitter?
Bitter 83wotan MotoGP- och Formel 1-tävlingar får oftast inte köras utan att en intensivvårdshelikopter finns på plats. Varför skulle Blood Bowl vara annorlunda? 💪🏻
mrselecta jag lägger upp igen söker 2 personer till vårat lag för att bli ett komplett glatt lag. om det nu inte finns fler svenska knasiga entusiaster som ska till Malta, var vänder jag mig då för att hitta 2 journeymen
Skuld mrselecta Håller på att övertala svennebanan att hopa med i erat lag. Förhoppningsvis kommer anmälan inom kort
Mortimess mrselecta jag och svennebanan kan tänka oss att hänga på er. Behöver bara ett ok från bananen.