sirvejlance De har fått massa kritik för priserna inte matchade budet de la för att anordna. lät som de kan justera priserna närmsta veckan
Mago Går det att hitta bilder på laget någonstans som inte kräver att man är inloggad? (DVS ej discord, facebook eller liknande). Edit: Ok, det fanns faktiskt publikt på facebook: https://www.facebook.com/photo/?fbid=122214520844493742&set=pb.61564812287775.-2207520000
coma Strid det är ett WC-coin också i de två dyrare biljetterna. Enda anledningen för mig att ta någon av dem 😎
Bitter brocCooLi Mötte en kille i Berlin som slog varje tärningsslag med en ny uppsättning tärningar. Han hade VÄLDIGT många tärningar med sig. Vi snackar en hel ryggsäck. 🙂 Trevlig kille dock, oklart om det berodde på tärningarna.
brocCooLi Bitter jag kan tycka det räcker med två set med d6-or, för då kan en låta armorslaget ligga kvar när en slår injury. men visst, så mycket tärningar som en samlat på sig skulle en kunna byta för varje slag.
Pellevin Min erfarenhet är att det går lite långsammare för spelare som har många tärningar. Det blir en extra beslutsprocess på någon sekund inför varje slag.
mrselecta Tänkte vara före @kaju . Biljettförsäljningen är framflyttad då det har kommit in mycket åsikter om den. Den 11 september kommer mer info om det.
mrselecta OCH då får jag mer tid att söka efter lagmedlemmar till vårt lag, saknar 2st. Vill ni vinna turneringen... välj ett annat lag. Vill ni ha kul... välkomna
Spelledaren Sa han efter att deras lag vann de fem första rundorna i Alicante och satt på bord 3! Visst var det så?
mrselecta Pertan 195 euro då får du spela 3 dagar plus invigningsfest lunch tärningar ett minnesmynt en plan