brocCooLi Tobes det är för att Archie blandar vanliga namn med coola NAF-nick som han ser dubbelt och försöker straffa folk 😃
mrselecta efter hårt arbete med övertalning så kan jag meddela att Sindragosa gör oss sällskap. Familjekampen går vidare
Drexxl Jag har blivit schemalagd hela helgen verkar det som. Ett pass är lätt att byta, två är betydligt svårare. Får nog banga
Zimonyi Drexxl Och du förklarade att det är Blood Bowl det handlar om? Känns lite tveksamt att du verkligen lagt fram det på rätt sätt, de måste ju inse den sociala mognad som dessa evenemang bygger. Archie
brocCooLi jag tror @Drexxl blev rädd när det kom började dyka upp så många bra spelare och när @mrselecta till slut fick med sig @Sindragosa också så blev det för mycket. han ringde jobbet och sa 'jag kan jobba helgen 8-9 augusti' och här kommer han med snyfthistorien att han blivit schemalagd.
mrselecta brocCooLi tänk vilken respekt @Drexxl har för Sindragosa direkt hon anmälde sig hoppade han av.
kaju Tja! Är det nån som ska med och käka på Manfreds på lördags kväll? https://manfreds.com/ Isf bokar jag bord.
Zimonyi kaju Hej. ni kan skicka in rosters till mig, archibaldzimonyi@yahoo.com, så kollar jag dem. Osäker om ni hinner göra en Ranta men jag tänkte skicka ut påminnelse om rosters senare idag i de olika kanalerna. Archie