Drexxl Kommer "Snyggaste Secret Weapon" att bedömas utefter hur den passar in i laget eller i ett vacuum? Känner att man kan arbeta lite friare om den inte är helt bunden till laget.
Ionas Skill för pengarregeln, går det att lösa i Tourplay eller löser man det vid sidan av? Gäller priset oavsett om skillen är Primary eller Secondary?
Bitter Ionas vågar ganska bestämt säga att det inte automatiskt går att lösa särskilda priser på skills som som regelverket tänkt. Men Oberwald borde manuellt kunna godkänna det manuellt som ett överutnyttjande.
Oberwald_1 @Ionas Som bitter säger. Det går inte att lösa skillkostnaden i tourplay. Vi räknar på det manuellt och sparar summan som blir kvar i treasury. Det kommer bli ett felmeddelande, låt det vara så. @Drexxl Arbeta fritt du, använd din unga kreativa hjärna som du behagar.
Oberwald_1 Pidpad Det ska det inte vara, då har något fel blivit trasigt. Det är inställt på Elite 4x, och repeat 4. Borde väl vara rätt? Edit: Jag ser att Eurobowl har "Unlimited" inställt på båda dessa. Känns fel, men jag ändrar till det.
Pidpad Står repeat 2 på standard, tror det är där problemet är. (Dessutom har jag -22 SP efter att ha valt skills för närvarande, det bör vara något som gått sönder iaf).
sirvejlance Samma för mig, jag har 1vanlig stack och köpt 2 skills för 5k var, varav den ena är stack nr 2. Står -4 sp
Oberwald_1 @sirvejlance Din roster stämmer, det borde vara ett felmeddelande på 2 SP istället för 4. Vet ej varför. Men jag rättar sådant manuellt så bortse från det. Detsamma för dig @Duckwing, din stämmer också och ska inte ge något minus men gör det ändå. Det blir så för att jag har inställt på 0.5 kostnad för stack. Tar jag bort det får man ett extra SP istället, och det skulle ställa till med större utmaning i rättandet.