Ionas @Drexxl Det finns en kommunikationsform som kallas gaslighting. Kan det inte kanske vara så att hon missat att den dagen redan varit och att du är djupt sårad?
Bitter Miss i kommunikationen mellan mig och @Pertan (jag som är förvirrad). Vi ska till landet i öst, så jag får dra tillbaka min anmälan @Oberwald_1
Pertan @Oberwald_1 jag hade ju hoppats på att du och jag gjorde en favorit i repris och tog "drakskeppet" över för plundring och strid men tydligen måste du "hosta" en egen turnering så får ta flyget med Bitter istället..
Oberwald_1 @Pertan Ja det hade varit episkt, men den tar vi väl till hösten igen? @Bitter Beviljas. Du får leka i mig en annan gång.
Oberwald_1 mikethemachine Nja, det var ju tänkt att Bitter skulle “utveckla” sig i mig. Så det får “stå” för honom. @Drexxl Ja precis, jag är expert på kvinnologer. Kan jävligt mycket om människor som kan mycket om kvinnor. Men jag kan inget om kvinnor.
Drexxl Oberwald_1 Doktor Joel, expert kvinnolog. Måste tyvärr meddela att Doktorn hade helt rätt, Drexxl åker till Enköping!
Pidpad @Oberwald_1 Frågar åt en kompis: Ingen animosity på Dark elf/skaven/goblin lineman på renegades?
Oberwald_1 Pidpad Bra där, jag lägger till det på spelaren i efterhand, så jag inte behöver skapa så galet många mercy 🙂
brocCooLi öh, tönt @Skuld, ville du ha en plats i den här turneringen? kanske ska använda rätt tråd då också?