Nu är rosterreglerna uppdaterade med vad vi kommer köra, jag förbehåller mig rätten att ändra dem fram till tre veckor innan turneringen ifall det händer något i blood bowl världen som gör det befogat.
Ni kan se på mitt google drive dokument vad reglerna är. Jag tackar @Skuld @Frantic och Andy Davo som hjälpt till med feedback på reglerna. Slutprodukten är dock min eftersom jag inte tog någons feedback till 100% utan ändrade lite efter eget tyckte. Så ifall ni inte gillar något är det bara mig ni kan skylla på.
Jag var också lite begränsad av att Tourplay får max ha 10 tiers. Så vissa blev ihopbuntade som jag annars hade separerat lite mer. Men som vi alla vet, detta är blood bowl, tärning har mer makt än gp och sp så allt ska fungera.
Ifall du själv tycker att något lag är i fel tier "Detta har fått för mycket" då spelar du det laget och vinner alltihop, "detta har fått för lite" då undviker du det laget för just denna turnering 😃
Om ni ser något misstag inlagt på tourplay får ni dock gärna flagga för det så jag kan rätta det.
Ser fram emot turneringen, men hoppas ni först får en väldigt glad sommar innan!