Viking
typ 90% bash lag
Mooselord
Ja, det är lite synd faktiskt, men nu jag skall ju lira NUrgle själv så jag skall väl inte klaga allt för mycket. Jag får väl ge alla spelare extra arms och two heads så det blir lite elfball ändå :)
brocCooLi
@Mooselord bra prioriteringar! fler borde vara som du!
Mooselord
@broccooli: Jag kommer nog ta block, guard etc i slutändan i alla fall skulle jag tro, tyvärr.
mufflo
@mooselord: om mina motståndare är villiga att flyga till Karlskrona för våra matcher ställer jag upp! Tar bara ca 50min från bromma :)
MartinS
Någon som vet vad som hänt med Georg?
Mooselord
Vet inte, när jag pratade med honom i slutet av förra säsongen så snackade vi lite om säsong 18 och jag vill minnas att han var inne på att spela Skaven igen tror jag. Han hintade inte om att ta en paus vad jag minns.
Mago
Georg har "Lite mycket annat" just nu.
MartinS
Ok, tråkigt. Hoppas han får mindre att göra så att han kan vara med i framtiden. :(
MartinS
Linus då? Föreningens sekreterare? Någon som vet varför han plötsligt tappat allt intresse?
Mooselord
Tentacle Terror 2? Blood bowllag eller b-skräckfilm? :)
Mago
Både och!?
brocCooLi
@Mooselord tänkte mest på att spela blood bowl samma dag som du kom hem från BB. men tycker skillsvalen också är bra prioriterat. alternativt tentacles/diving tackle/shadowing på alla :D
Viking
Jag tänker göra en kul grej,när nån i mina humans lvl upp,ska jag låta stockbowl rösta vad det ska bli för skill,så det kan bli helt jäkla random men kul som tusan
Viking
och jag hoppas verkligen folk också röstar på "dum" skills för jag vill få folk att börja använa en massa obrukade skills igen
Mooselord
Viking: Visst, men glöm inte av att du får powergejma lite ngn gång också om du vill. Du behöver inte bara spela tier 4 :)
Viking
nä jag har hellre roligt än powergaming för mig ligger tjusningen i fluffet och spelet i sig,inte i antal vinster eller hur "bra lvl" mitt lag är sorry moosie =)
Lockmund
Hmm. Kan vi fixa ett till lag? I så fall så får vi den lättaste gruppkonstruktionen någonsin. 3 grupper med 8 deltagare i varje. Perfekt för en säsong med sju matcher.
Mago
Sådär då nu är lottningen klar, blev ganska bra på det stora hela tycker jag.
Säg till om något ser skumt ut eller så, det är ändå ganska många matcher vi trycker in...
Viking
sweet