Mago
Registreringen för Säsong 18 öppnar måndag den 17:e Augusti 12:00 och stänger fredag 21:a Augusti 18:00.
Detta är schemat:
Season 18 (7 rounds):
w 35-36 Round 1
w 37-38 Round 2
w 39-40 Round 3
w 41-42 Round 4
w 43-44 Round 5
w 45-46 Round 6
w 47-48 Round 7
w 49-50 Silly Season and 1/4 finals
Play-off day December 12
Mago
Nu är det bara att registrera sig!
Mooselord
Kul. Jag kommer köra antagligen rookie Nurgle eller möjligen rookie Pact eller andrasäsongs-Underworld, men jag kan inte riktigt bestämma mig.
För övrigt är Belsebull ett fint namn på en bull centaur.
coma
@Mooselord Tackar tackar, det är nästan lika bra som Morgan Treeman på ett träd :)
Dr.Oster
Vilket mördande startfält hittills... 2 undeads, 1 khemri, 1 chaos och 2 chaos dwarfs... samt Vikings human-lag mitt i den smeten. (Ja och två flexibla lag för Mago och Ozt)
Ska bli kul att vara med i vanliga säsongen igen och dessutom slippa spela de där förbaskade halvlängdsmännen som jag självförvållat spelade i öppna ligan 3. :P
Viking
jo ser ut att bli mkt bash lag denna säsong
Mago
Nåja, det är förhoppningsvis ganska många lag till som ska vara med. :)
Per_
Jag kastade in mina Norse igen. Jag har ju t o m ett snötroll numera. Jag ska sluta att missa ligamatcher pga förkylning och squigbowl pga kräksjuka seglingskamrater.
Pellevin
Mycket bra plan!
Mago
En och en halv dag kvar att anmäla sig. Komsi komsi!
Mooselord
Det blev Nurgle. Om commish känner att gruppindelningen blir enklare om det är ett rookielag färre så ger jag dem fria händer att byta Nurgle till Underworld.
Mago
Tack @Mooselord, det är bra att veta.
Mooselord
Så, 20 lag anmälda. Det vore kul om vi kunde komma upp i 24st. Var är Georg,ErikDalen, betydande delar av Sundsvall med flera?
Mago
Jag ligger på berörda parter, men skriv gärna vilka ni saknar så jag inte missat att tjata på någon. :)
Mooselord
Jag saknar Mufflo... ;/
helllstrom
Det blir en riktigt bashfest i rookiedivisionen kan man ju konstatera.
Pellevin
Jag saknar Suncar. Pitchcleara mig, och sedan försvinna innan hämnden mottagits är inte okej.
helllstrom
Han har väl precis fått barn, tror jag!
Mooselord
Det stämmer, men man får ju prioritera lite. Jag var på alphaspel och spelade blood bowl första kvällen efter att vi kom hem från BB med Elias :)
Viking
Verkar vara en av dom bashigaste säsongerna nånsin tycker jag