Densom brocCooLi är regelbokens tiers som gäller. men bra om det framgår i reglerna också. Precis ???
Smulzer Alla ni som inte har en Squad men vill spela ändå kan gå in anmäla er och betala, Skriv No squad i Squad name fliken så pysslar vi ihop er med nån.
Pellevin @Densom mycket imponerande med fri logi på bekvämt avstånd. Ni är otroliga turneringsarrangörer!
Densom Pellevin @Densom mycket imponerande med fri logi på bekvämt avstånd. Ni är otroliga turneringsarrangörer! Tackar. ?
brocCooLi tycker ni ska fundera på om ni verkligen ska tillåta star players med ag 1+, wizards och prayers to nuffle.
Nyaga brocCooLi tycker ni ska fundera på om ni verkligen ska tillåta star players med ag 1+, wizards och prayers to nuffle. Jag stöder denna åsikt till 100%.
Spelledaren brocCooLi tycker ni ska fundera på om ni verkligen ska tillåta star players med ag 1+, wizards och prayers to nuffle. Bruten ag1+ (och prayers) känns som att det kommer göra människor ledsna. Wizard är galet men ändå en etablerad grej i Blood Bowl.
kaju brocCooLi tycker ni ska fundera på om ni verkligen ska tillåta star players med ag 1+, wizards och prayers to nuffle. Jag håller med @brocCooLi Dock behöver ni inte ens fundera! BANNA det bara!
Nyaga Det är de tre tydligaste spelbrytande inslagen i regelboken innan errator och faqer. Jag tycker att det är toppen att ni ställer om till nya reglerna! Men det kommer att vara tillräckligt med galna rosters och skevheter utan dessa tre inslag.
Densom Mago Jag älskar tydligheten med hemsidan och att allt är samlat på ett ställe. Så bra! ? Tack för feedback.