@Pellevin: jag spelar ligamatch kl 18 den 18:e men om du har tid innan, säg kl 15-ish så kan vi ta ett returmöte mellan dina Khornesnubbar och mina odöingar.
En hugad coach behövs för att ersätta suncar i hans sista match i lördagens Jakobsbergs-bataljen. Säg till om du kan spela i Jakobsberg lördag 27 juni ca kl 16. Du kommer möta Pellevin, Zeke73 eller mig.
Både ja och nej.
Klart vi ska mötas men har lite svårt med tider såhär i semestertider. Dessutom har vi i familjen haft magsjuka senaste vecka så vill ge det lite tid innan jag smittar ner fler folk. Nu är dock hela familjen insjuknade och på tillfriskning så inte omöjligt.
Åker bort på långsemester kommande helg så måste bli före det eller i höst igen.
Comments
@Jox: Dina kloakboende råttor och gobliner borde möta mina seglivade Undead, vad säger du?
Lör 27/6 kl 12?
@Ozt, @Mago, @Per, @Tusse, @Yelf: Någon av er som vågar möta odöingarna?
Klart vi ska mötas men har lite svårt med tider såhär i semestertider. Dessutom har vi i familjen haft magsjuka senaste vecka så vill ge det lite tid innan jag smittar ner fler folk. Nu är dock hela familjen insjuknade och på tillfriskning så inte omöjligt.
Åker bort på långsemester kommande helg så måste bli före det eller i höst igen.