Open 3 challenges

12467

Comments

• Ah så sent. Nån dag du kan tidigare? Jag PMar så får vi diskutera fram datum vidare utan att spamma ner utmanartråden.
  • Söndag kl 13 på Alphaspel. Vem vill lira mot mig där och då?
  • @Suncar Vi får flytta vår match till en annan dag är jag rädd. Ska spela ordinarie ligamatchen nästa torsdag. När kan du?
  • Inga problem. Lite oklart när jag kan, byter jobb på måndag och får nytt schema då. Får återkomma efter det
  • Någon som vill/kan spela ikväll på Alphaspel mot mig klockan 18.00?
  • Någon som vill spela mot mina norse på torsdag?

Någon får vara snäll och offra sig, annars måste jag utmana folk officiellt!
  • Mina färgglada orks kan spela mot dig. Ska bata anmäla dem :)
  • Någon som vill lira mot ett halvruttet Khornelag på söndag?
  • @mufflo Låter bra!
  • De är anmälda nu tror jag. Men någon måste lägga till dem :)
  • Borde inte mim blitzerd M försvinna? Eller får jag skylla mig själv som anmäler mig nu? Eller waivas inte MNGs i open?
  • Miss av mig, har åtgärdat det nu.
  • @Georg vad sägs om att fira mors dag på det traditionella sättet, genom att slakta Khorneanhängare på Alphaspel kl 13?

@suncar nu när Zeke bangade, kan jag ta hans tid då, så kan vi lira på torsdag kl 18? Börjar det inte kännas som att det var lite väl länge sedan du pitchclearade mig senast, och att det är dags igen?
  • Gött, behöver all hjälp jag kan få mot @ozt med ett norselag :)
  • pellevin, nope imorgon är kört. brädspel.
  • Trist, men jag förlåter dig.
  • @Pellevin: Jo det vore kul men nu har jag blivit uppbokad tyvärr på annat
  • suncar wrote: »
    @Pellevin: Jo det vore kul men nu har jag blivit uppbokad tyvärr på annat
    Ok, men hör gärna av dig om du har tid någon annan gång.
  • Någon som vill lira på torsdag?
  • Pellevin wrote: »
    Någon som vill lira på torsdag?
    visst.
  • Kul! Kl 18 på Alphaspel?
  • Obsalut ferpekt!
  • För er information spelas det bb på bishops arms imorgon, onsdag kväll, 17.30. Deras spelbar är öppen onsdagar där man förutom då kan spela spel även ta en öl.

Bara varit där en gång tidigare men var trevligt så hoppas på fler tillfällen samt kanske sällskap också.
  • Vilken Bishops? Det finns ett gäng :)
  • Folkungagatan. Trodde jag skrivit det för som sagt, det finns ju ett par...
  • Kort rapport om Boomer Eziasson och hans prestation i min match mot @mufflo och hans orcher idag.

Turn 1: blev interceptad av trollet. Trollet kastade tillbaka och sprängde Helmut wolf till cas-båset och sänkte en lineman.
    Turn 2: blev interceptad av trollet. Trollet fumlade och blev ihjälsprängd men reggade. En line-norse dog men blev appoad. En black orc blev omkullputtad.
    Turn 3: kastade en bomb in i orc-cagen. Stunnade ballcarriern och sänkte ett hörn.
    Turn 4: blockade omkull en orc som markerade honom.
    Turn 5: kastade en bomb in i nya orc-cagen som formerat om sig längre bort. Sänkte ballcarrier, ett hörn och en black orc vid sidan.
    Turn 6: backade för att kunna skydda målet om orcerna bröt igenom, hade lite ont om folk pga av7.
    Turn 7: gick in för att assistera en lyckad blitz på ballcarriern.
    Turn 8: foul-stunnade en blitzer och blev utvisad.

Sammanlagt gjorde han 60 procent av matchens alla cas!
  • Go go Boomer! Galet kul ju. :-)
  • Men hur gick matchen?
Sign In or Register to comment.