@Georg vad sägs om att fira mors dag på det traditionella sättet, genom att slakta Khorneanhängare på Alphaspel kl 13?
@suncar nu när Zeke bangade, kan jag ta hans tid då, så kan vi lira på torsdag kl 18? Börjar det inte kännas som att det var lite väl länge sedan du pitchclearade mig senast, och att det är dags igen?
För er information spelas det bb på bishops arms imorgon, onsdag kväll, 17.30. Deras spelbar är öppen onsdagar där man förutom då kan spela spel även ta en öl.
Bara varit där en gång tidigare men var trevligt så hoppas på fler tillfällen samt kanske sällskap också.
Kort rapport om Boomer Eziasson och hans prestation i min match mot @mufflo och hans orcher idag.
Turn 1: blev interceptad av trollet. Trollet kastade tillbaka och sprängde Helmut wolf till cas-båset och sänkte en lineman.
Turn 2: blev interceptad av trollet. Trollet fumlade och blev ihjälsprängd men reggade. En line-norse dog men blev appoad. En black orc blev omkullputtad.
Turn 3: kastade en bomb in i orc-cagen. Stunnade ballcarriern och sänkte ett hörn.
Turn 4: blockade omkull en orc som markerade honom.
Turn 5: kastade en bomb in i nya orc-cagen som formerat om sig längre bort. Sänkte ballcarrier, ett hörn och en black orc vid sidan.
Turn 6: backade för att kunna skydda målet om orcerna bröt igenom, hade lite ont om folk pga av7.
Turn 7: gick in för att assistera en lyckad blitz på ballcarriern.
Turn 8: foul-stunnade en blitzer och blev utvisad.
Sammanlagt gjorde han 60 procent av matchens alla cas!
Comments
Någon får vara snäll och offra sig, annars måste jag utmana folk officiellt!
@suncar nu när Zeke bangade, kan jag ta hans tid då, så kan vi lira på torsdag kl 18? Börjar det inte kännas som att det var lite väl länge sedan du pitchclearade mig senast, och att det är dags igen?
Bara varit där en gång tidigare men var trevligt så hoppas på fler tillfällen samt kanske sällskap också.
Turn 1: blev interceptad av trollet. Trollet kastade tillbaka och sprängde Helmut wolf till cas-båset och sänkte en lineman.
Turn 2: blev interceptad av trollet. Trollet fumlade och blev ihjälsprängd men reggade. En line-norse dog men blev appoad. En black orc blev omkullputtad.
Turn 3: kastade en bomb in i orc-cagen. Stunnade ballcarriern och sänkte ett hörn.
Turn 4: blockade omkull en orc som markerade honom.
Turn 5: kastade en bomb in i nya orc-cagen som formerat om sig längre bort. Sänkte ballcarrier, ett hörn och en black orc vid sidan.
Turn 6: backade för att kunna skydda målet om orcerna bröt igenom, hade lite ont om folk pga av7.
Turn 7: gick in för att assistera en lyckad blitz på ballcarriern.
Turn 8: foul-stunnade en blitzer och blev utvisad.
Sammanlagt gjorde han 60 procent av matchens alla cas!