Suncar. Det ligger en handske kastad här i Årsta också. Vågar du komma till sköntorpsvägen och hänga med halvnakna män med horn på hjälmarna? Vi kan kramas. Hårt.
ah, sorry Zeke. Misstänkte att det var nån kastad vante jag missat.
Jag kan nu på måndag kl 12 alternativt tors 4/6 kl 18. Funkar nån av de dagarna (och tiderna) för dig?
Maestro missat det helt,men svarade din mail,måste vara tråkig dra mig ur öppna säsongen,är för mkt som snurrar just nu,håller mig till fasta ligan över sommaren bara
@Jox då utmanar mina halflings officiellt dina underjordare! Spela på SF-bokhandeln nån kväll framöver? Kan köra på alphaspel men det blir lite mer otillgängligt för mig.
Stänger 19 men man kan sitta till 19.30 om man ringer och säger till dan innan. Den dan skulle jag dock kunna köra rätt tidigt, typ 16? Hur funkar det för dig?
Det är ju det där med fru och barn. Onsdag kväll funkar men hon jobbar ju till fem i Solna.
Bishops arm har ju spelkväll på onsdagar. Kan man ju ta en öl också. För tror inte jag kan före halv sex-sex och då blir sf lite tajt som arena...
Comments
Söndag kl 13?
Jag kan nu på måndag kl 12 alternativt tors 4/6 kl 18. Funkar nån av de dagarna (och tiderna) för dig?
Då kör vi då
Ogres vs Orcs?
Får jag komma ut och röra på mig
@Jox då utmanar mina halflings officiellt dina underjordare! Spela på SF-bokhandeln nån kväll framöver? Kan köra på alphaspel men det blir lite mer otillgängligt för mig.
Bishops arm har ju spelkväll på onsdagar. Kan man ju ta en öl också. För tror inte jag kan före halv sex-sex och då blir sf lite tajt som arena...