Open 3 challenges

24567

Comments

• någon som har lust att spela torsdag?
  • Jag har fått återbud på min match, och jag är väl dessutom skyldig dig en möjlighet till blodig hämnd :)

Alphaspel kl 18 Georg?
  • Utmärkt! Jag fixar matchprotokoll.
  • Jag vet att det är kort varsel men, @GeorgKindlund kan vi spela kl 16 istället, d v s två timmar tidigare?
  • det kan jag.
  • Utmärkt! Då ses vi kl 16.
  • edited May 2015
    Nu har jag kört fyra matcher. Hittills har jag haft tur, och fått ihop en TD. Någon som vill lira mot Khorne's finest nästa vecka?
  • Ska ju vara lite blött på måndag och tisdag så det innebär att det är innetid.

Så är det någon som vill möta the warpstone muncher dagtid coachade av mig och min assistant coach, Astrid 11 månader?

@mooselord ?
  • @Jox: Jag har redan bokat in en ligamatch dagtid på tisdag och jag har lite annat jag måste fixa med imorgon tyvärr.
  • @jox, hur sent är senast start om man vill lira mot dig?
  • @mooselord - orättvist

@pellevin - realistiskt far en match fyra timmar effektivt. Idag måndag bör jag vara hemma vid fem-sex vilket ger matchstart senast tolv med lite marginal.
    Tisdag är det lite tidigare då vi ska bjuda på middag hemma så start elva.

Så det krävs nästan att man är dagledig för att det ska bli kul.
    Annars är onsdag kväll efter sex nästa tid. Då barnlös.
  • Jag lirar gärna på onsdag eller torsdag kväll om du vill.
  • Onsdag kör vi i sånt fall. Upptagen torsdag - eller snarare frun är upptagen. Alphaspel, klockan sex?
  • edited May 2015
    Det är en dadel!
  • Nån som vill lira på torsdag?
  • @Pellevin: Jag kan lira på torsdag om Khornekillarna vågar möta mina odöingar nu.
  • OK, Alphaspel kl 18?
  • Låter bra. :)
  • @Viking Jag utmanar dina stunties med mina usla halflings! När funkar det för dig?
  • edited May 2015
    Jox wrote: »
    Onsdag kör vi i sånt fall. Upptagen torsdag - eller snarare frun är upptagen. Alphaspel, klockan sex?
    @Jox, om du vill köpa in något, gör det snabbt, jag skriver ut matchprotokollet på jobbet kring lunch. Jag kommer inte köpa något mer.
  • Nix pix. Sparar mina pengar till nästa döda skaven.
  • Ok, bra, då ses vi ikväll!
  • någon som känner för att ta en match dagtid nästa vecka?
  • edited May 2015
    Jag kanske kan, måste kolla hur läget är på jobbet bara.
  • Mina Norse behöver tukta något. Mild spanking på onsdag nästa vecka, någon?
  • Någon som har ett relativt nybörjarlag och vill möta mina chaos på alphaspel (eller i Tullinge) nästa torsdag (den 28)?
  • Hellström!

Du får gärna möta mitt Chaoslag på onsdag nästa vecka.
Sign In or Register to comment.