Open 3 challenges

edited May 2015 in StockBowl
Någon som vill möta ett rookie khornelag?
«134567

Comments

• Det skulle vara skitkul! Kan inte idag dock men gärna en annan dag.
  • Jag spelar gärna mot dig lite längre fram Zeke, men det känns sådär att bli krossad av ett sådant lag som ditt i allra första matchen med en ny ras. Återkommer när jag fått ihop några skills och framför allt: apotekare.
  • Såklart :)
  • @Pellevin Möta ett trasigt Norse-lag med tre journeymen? Förvisso Claw och Frenzy, men ändå?
  • Gärna! När? Var?
  • Tycks som om helgen är nästa lucka. Ska ta det till förhandlingsbordet under dagen (vi är ju mitt inne i en flytt). Återkommer lite senare.
  • Helgen funkar för mig
  • edited May 2015
    Är det någon som är sugen på att spela en openmatch mot ett rookie necrolag på söndag? Jag kan för ovanlighetens skull spela lite varstans så länge jag är tillbaka i Tullinge vid 20-tiden.
  • Om Helllstrom inte vill köra på söndag är jag ledig.
  • Jag som precis tänkte föreslå söndag! Men du kanske hinner med två matcher... :)
  • Då kör vi på söndag Andreas. När? Var? Hur? Varför inte? Vilken?
  • Det funkar. Fram tills att Hellstrom lyckats precisera om han kan eller inte så har dock alla andra chansen att stjäla ynnesten att få boka in ett möte med mig :)
  • Ignorera ovanstående post. Jag letar fortfarande motståndare :)
  • edited May 2015
    Jag skulle gärna ha spelat mot bägge, men det blir lite joxigt när jag måste resetta mitt lag mellan matcherna ;)
  • Mooselord: vågar du möta Drakenhof Deadskins?
  • Zeke: Det är en inte helt idealisk TV-skillnad, men väldigt mycket bättre än inget alls. Alla andra coacher får på sig till klockan 19 ikväll att anmäla sig om de vill möta mig. Om ingen kliver fram så kör vi på söndag om det funkar för dig :)
  • @Mooselord jag stjäl gärna den matchen med mina skadade norse. Om det låter mer TV rimligt?
  • @Ozt: Definitivt.
    @Zeke: Det får bli en annan gång.
  • Jag låser ligan ikväll, så imorgon kan ni skriva ut matchprotokoll.

Om någon vill anmäla ett lag till Open efter att den låsts, skicka ett mail så fixar jag det.
  • @Pellevin :)

12-13, kanske? Plats egalt, vi är båda bilburna.
  • 13 på Alphaspel?
  • Phoenix dactylifera!
  • Jag tänkte anmäla ett lag. Måste få det skapat bara. Ska maila stockbowl-mailen inom kort.
  • @Suncar, vågar dina Ogres möta mitt Undead-lag nu på söndag?
  • Inte på söndag tyvärr zeke.
    Har möten hela dan och middagssällskap på kvällen.
    Ska rådbråka min kalender och återkommer med förslag på datum.
  • @suncar Vi måste ta en grannfajt sen. Vi ligger inte alltför långt ifrån varandra i TV heller...
  • @Pellevin: tur att du spelade mot ett lag på lägre TV så du slapp bli krossad.
  • Pellevin wrote: »
    Jag skulle gärna ha spelat mot bägge, men det blir lite" joxigt" när jag måste resetta mitt lag mellan matcherna ;)

Vad menar du med det? Vad har jag med saken att göra? ;-)

Mina the warpstone muncher anmäler sig till öppna ligan 3 också.
Sign In or Register to comment.