Slutspelsdatum

edited November 21 in StockBowl

Hej

Ligan börjar lida mot sitt slut, precis som denna utgåva av detta fantastiska spel. Kvartsfinaler kommer spelas de närmaste veckorna. @Juiblex kommer lägga upp vilka lag som är aktuella, matchupen, och vilka datum man har på sig.

VIKTIGT! Slutspelsdagen är den 13:e December. Det är en lördag. Vi hade krock med större evengemang helgen innan. Alphaspel har öppet 10-18 , men @Juiblex kommer med exakta tider.

Edit: Korrigerat text för jag kan varken läsa eller skriva.

Comments

• edited November 22

Kommer Jubbe sjunga julsånger i luciamundering innan finalen?

• @Trolle allt annat vore en skandal!

• Någon som vet när man kan börja spela slutspel. Är det kvartsfinaler på valfri tid? samt när lottningen av dessa kvartsfinaler kommer att ske?

visst är det både semifinaler och finaler som skall spelas av dessa som vinner sina kvartsfinaler den 13e december kl 10-18?

• @Juiblex vore bra om vi kunde lotta direkt så man får lite tid att fixa kvartsfinalen.

• Jag kan fixa lottning om @Juiblex inte visar sig

• edited November 24

Lottningen är uppe på Tourplay. Vi tar för givet att alla vill vara med. Bara att tuta och köra. 🤗

Edit: Alternativet till att tacka ja till slutspel går under arbetsnamnet Kod Röd.

• Vi har ett avhopp. Det kommer komma en ny lottning. Jag måste bara kolla reglerna om vi bara byter ut coachen mot den niondeplacerade eller om vi måste förskjuta ett gång placeringar. Blyertsboka endast ifall att vi måste ändra lite.

Tack för er uppmärksamhet på denna fråga

• Jag antar att det är som det alltid har varit, och antalet completions är första tiebreaker för att avgöra vem som går till topp åtta.

• Det var ju kanon om vi kunde göra en ny lottning nu direkt lnder dagen

så ökar sannolikheten att kunna spela matchen på en tid som passar båda spelare före den 12 e december som jag antar är den sista dagen att spela?

• Yes, matchningen kommer inom kort. Men den bör bli enligt det gröna fältet. Så ni kan nog inleda en ny runda blyertsbokningar även om den inte är uppe på Tourplay än. Stora vinnaren är nog Ionas som slipper dödsmördar-Pertan. 🤗

Sign In or Register to comment.