Ingången som används för blood bowl turneringen är den ingången det står restaurang bolaget på. Vi kommer spela på restaurang bolaget. Den är öppen från 08.00 imorgon och det är enda ingången som är öppen innan 10. Hör av er till mig om det är nått som är otydligt.
Inser nu på plats att det är olika starttider i tourplay och Swebba 😆 tur att vi blev tidiga istället för sena i alla fall, samt att @Zedd nog aldrig varit så här tidig till något innan.
Tack allihopa för en mycket trevlig helg! Jättekul att vi var hela 33 spelare och 20 olika raser! Hoppas att ni vill komma tillbaka nästa år och att vi kan fortsätta växa!
Grattis alla vinnare men framförallt @inforthepain som knep första platsen efter ha slagit sönder allt och alla med sina chorfs!
Extra omnämnande till @brocCooLi för flest TD med Nurgle.
Kul turnering, allt flöt på fin fint ju! Bra arrangerat!
Kan ju erkänna att det var rätt mycket medvind, vet inte hur många diving dump-offs det vart, men oförskämt många vart det. Att enbart ta 17 armorbreaks på 6 matcher (jag gjorde 23 på strids vampyrer) och att bullarna steppade upp när det var som viktigast hjälpte.
Tack för gratulationerna och ett extra stort tack till @brocCooLi som lurade med mig till Gamingfesten <3
Comments
@kaju ❤️
34 deltagare? Wowsers.
Det är fantastiskt, och 20/30 möjliga lag är representerade delat över 34 deltagare. Så det är även en väldigt bra spridning på lag!
Inklusive nästan alla stunties, endast halflings som saknas!
Fantastiskt!
Jag och broder Joe dyker upp på olearys med ikväll
Ingången som används för blood bowl turneringen är den ingången det står restaurang bolaget på. Vi kommer spela på restaurang bolaget. Den är öppen från 08.00 imorgon och det är enda ingången som är öppen innan 10. Hör av er till mig om det är nått som är otydligt.
Är det från "baksidan" då eller är det via huvudentrén ?
"Baksidan" är en bra beskrivning.
Inser nu på plats att det är olika starttider i tourplay och Swebba 😆 tur att vi blev tidiga istället för sena i alla fall, samt att @Zedd nog aldrig varit så här tidig till något innan.
Starttiden på tourplay satt jag efter när lokalen öppnar. Lite dubbla budskap. Schemat för dagen är ju här på swebba. Sorry för otydlighet, ses snart!
Kör hårt alla! Hoppas @Viccy vinner
Det här låter upplagt för en fantastisk dag, ha så kul!
edit: Oldernick, Hedas och Objuret var tydligen mina rantaval, heja dem lite extra!
Önskar alla en underbar helg i Sandviken! Saknar er!
Omgång 2 lottad!
Lycka till gänget!
Grattis IFTP om tourplay stämmer. Jisses vad tight det blev i toppen när 4-1-1 inte ens räcker för pallplats.
tourplay stämmer @mikethemachine
Tack för en fin turnering Viccy.🤩🤩🤩.
Grattis till alla vinnare och tack för alla fina matcher.
På återseende. 😊🤗
Tack allihopa för en mycket trevlig helg! Jättekul att vi var hela 33 spelare och 20 olika raser! Hoppas att ni vill komma tillbaka nästa år och att vi kan fortsätta växa!
Grattis alla vinnare men framförallt @inforthepain som knep första platsen efter ha slagit sönder allt och alla med sina chorfs!
Extra omnämnande till @brocCooLi för flest TD med Nurgle.
5 obesegrade spelare är rätt många.
Jag får det till sex spelare? Jag spelade endast två matcher, men obesegrad är obesegrad 😆
Jag hejade på Oberwald för obesegrad svit efter 0/4/0 dag 1, men tyvärr.
Grattis @inforthepain !
tack för trevlig turnering i år igen @Viccy, 'tyvärr' gör du turneringen så bra att den numera är ett givet inslag i min bb-kalender.
förstår inte vad folk snackar om när de säger 'det är så svårt att göra touchdowns med nurgle'??? skärpning på er.
Flest TD med Nurgle eller flest TD totalt OCH han spelade Nurgle. Grattis oavsett, men det sistnämnda är värt ett supergrattis!
Å heja @inforthepain
Han spelade Nurgle och gjorde flest TD av alla lag.
Det är en bedrift utan motstycke. Jag bugar inför Nurgle-mästaren @brocCooLi
taaaaack @Bitter
Kul turnering, allt flöt på fin fint ju! Bra arrangerat!
Kan ju erkänna att det var rätt mycket medvind, vet inte hur många diving dump-offs det vart, men oförskämt många vart det. Att enbart ta 17 armorbreaks på 6 matcher (jag gjorde 23 på strids vampyrer) och att bullarna steppade upp när det var som viktigast hjälpte.
Tack för gratulationerna och ett extra stort tack till @brocCooLi som lurade med mig till Gamingfesten <3
YOLO! Grattis @inforthepain