Någon som vill lira open nu på torsdag? Jag har 4 dedicated fans, så här finns pengar att hämta.
Någon hugad för en Open nu på torsdag (28e)?
Amazoner erbjudes :)
@Ljunggren @sirvejlance @DavidD @Trolle @Bitter @Ionas @Sajkiq @Karlosaurus
Mobbar inte, jag och Spelledaren kör på FRE, Pellevin har match och Clawful har jag precis kört mot ;)
@Chrixx möjligt. var, när, hur?
@DavidD har ganska luftigt schema på Torsdag så närsom egentligen. Vad passar dig?
@DavidD nu har kvällen bokats med annat så bara dagtid funkar på torsdag om det skulle passa dig
Hej. Sorry missade att du skrivit. Kör gärna dagtid (start 12, 13, 14) och har bokat lokalen i huset där jag bor (Axelsberg) om du vill spela här.
Topp @DavidD jag DM:ar
Lite kort varsel kanske men om någon är sugen på en match start 10 och senast 12 imorgon så hojta!
Så mina rookie chaos möter amazons med 7 skills i dag? Haha, dags att slå alla POW som finns.
Ok, zons kan inte göra mål på 2+ och 0 av mina spelare lämnade någonsin planen.
Dvs en typisk @Chrixx match....
Men trevligt var det och en riktigt fin lokal! Rekommenderas starkt!
Någon sugen på en open i veckan? Mån-Onsdag?
@GamleOle jag tar gärna en match på Alphaspel på tisdag eller onsdag. Kan från 16 på tisdag och 17 på onsdag.
Onsdag 17 skulle vara lysande
Jag bokar bord.
Du måste prata med @Juiblex om att aktivera ditt lag.
Vi har bord 21 kl 17-21.
Jag fattade inte vad man skulle göra så jag redraftade trots bara 2 matcher spelade. Kommer det bli ännu dyrare nästa gång man ska redrafta?
@Karlosaurus varje spelare blir 20k dyrare för varje säsong som dom spelar.
Gött
@GamleOle du måste alltså kontakta @Juiblex. Ditt lag är inte aktiverat ännu, och vi kan inte spela förrän det är fixat.
Jag har skrivit en rad!
Bra!
Suger det i BB-tarmen för någon? Misströsta ej! Det finns chans att bota det med en match mot mina råttor, i en förhoppningsvis stökig open match imorgon, torsdag. Kan från kl 18.
@Pellevin sitter i bilen så du vet.
jag kan nog ta en rematch ikväll
Yes @sirvejlance, min mighty blow blitzer behöver mer Cas!
@Ljunggren et al., jag kan redan nu flagga för att jag gärna tar en Open nästa torsdag. 😊
Fyfan för Fittja-Tarzan
Någon som är sugen på en lunchöppen imorgon start 12?
Söker en open till torsdag 16 eller 23 dagtid, på Alpha eller annan lämplig lokal.
@DavidD jag är intresserad, men vet tyvärr inte just nu hur tidigt jag kan spela. Men förhoppningsvis kan jag börja kl 15.
Comments
Någon hugad för en Open nu på torsdag (28e)?
Amazoner erbjudes :)
@Ljunggren @sirvejlance @DavidD @Trolle @Bitter @Ionas @Sajkiq @Karlosaurus
Mobbar inte, jag och Spelledaren kör på FRE, Pellevin har match och Clawful har jag precis kört mot ;)
@Chrixx möjligt. var, när, hur?
@DavidD har ganska luftigt schema på Torsdag så närsom egentligen. Vad passar dig?
@DavidD nu har kvällen bokats med annat så bara dagtid funkar på torsdag om det skulle passa dig
Hej. Sorry missade att du skrivit. Kör gärna dagtid (start 12, 13, 14) och har bokat lokalen i huset där jag bor (Axelsberg) om du vill spela här.
Topp @DavidD jag DM:ar
Lite kort varsel kanske men om någon är sugen på en match start 10 och senast 12 imorgon så hojta!
Så mina rookie chaos möter amazons med 7 skills i dag? Haha, dags att slå alla POW som finns.
Ok, zons kan inte göra mål på 2+ och 0 av mina spelare lämnade någonsin planen.
Dvs en typisk @Chrixx match....
Men trevligt var det och en riktigt fin lokal! Rekommenderas starkt!
Någon sugen på en open i veckan? Mån-Onsdag?
@GamleOle jag tar gärna en match på Alphaspel på tisdag eller onsdag. Kan från 16 på tisdag och 17 på onsdag.
Onsdag 17 skulle vara lysande
Jag bokar bord.
Du måste prata med @Juiblex om att aktivera ditt lag.
Vi har bord 21 kl 17-21.
Jag fattade inte vad man skulle göra så jag redraftade trots bara 2 matcher spelade. Kommer det bli ännu dyrare nästa gång man ska redrafta?
@Karlosaurus varje spelare blir 20k dyrare för varje säsong som dom spelar.
Gött
@GamleOle du måste alltså kontakta @Juiblex. Ditt lag är inte aktiverat ännu, och vi kan inte spela förrän det är fixat.
Jag har skrivit en rad!
Bra!
Suger det i BB-tarmen för någon? Misströsta ej! Det finns chans att bota det med en match mot mina råttor, i en förhoppningsvis stökig open match imorgon, torsdag. Kan från kl 18.
@Pellevin sitter i bilen så du vet.
jag kan nog ta en rematch ikväll
Yes @sirvejlance, min mighty blow blitzer behöver mer Cas!
@Ljunggren et al., jag kan redan nu flagga för att jag gärna tar en Open nästa torsdag. 😊
Fyfan för Fittja-Tarzan
Någon som är sugen på en lunchöppen imorgon start 12?
Söker en open till torsdag 16 eller 23 dagtid, på Alpha eller annan lämplig lokal.
@DavidD jag är intresserad, men vet tyvärr inte just nu hur tidigt jag kan spela. Men förhoppningsvis kan jag börja kl 15.